Os med Kaniner

Os med Kaniner

Medlemmer: 447
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere
719 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

billige hop-kaniner !!! billige hop-kaniner !!!

jeg har fem unger og der er bare inggen der vil købe en. de er halv dværgvædder og halv altmuligt =)de er allerede rinlige gode (har prøvet at hoppe med dem. de er meget snaksalige og roglig (kan godt være mærkelige inimellem) der er en sort hun, en grå han, tre s/g japaner hanner smiley jeg har beholdt en af dem (Honéy, kan ses i min profil) =D hvis i vil vide mere så spørg eller kig i min annonce smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  billige hop-kaniner !!!
  • #1   11. okt 2010 Det er efter min erfaring også en lidt træls årstid på det punkt lige nu, altså der er ikke så mange, der lige står og vil have en lille kanin nu hvor det er ved at blive vinter. Derfor laver jeg altid kuld, der er salgsklare til foråret eller sommeren smiley

Held og lykke med dem smiley På et tidspunkt skal de nu nok blive solgt smiley annoncerer du på dba.dk og guloggratis.dk osv?

• #2   12. okt 2010 ja det er nok der for men jeg vil bare have dem solgt for ellers skal vi/min familie spise dem og det vil jeg ikke og hvis vi ikke skal giver vi dem til min faster og så vil de spise dem og det vil jeg heller ikke smiley så jeg håbeer bare at de bliver solgt smiley ellers giver jeg dem væk =)

Kommentér på:
billige hop-kaniner !!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce