R.I.P.. {{forumTopicSubject}}
Det er helt ufattelig min Første hanster er væk, fløget op i himlen..:'(
Jeg havde lige Fået Molli D. 23/7
Men hun døde desværre D.28/7, kl 14:20... Jeg sad med hende i hånden jeg kunne se hun ikke havde det godt, hun havde ingen karafter tilbage, jeg ville bare have hun skulle blive rask, men det blev det modsatte. Hun døde i min hånd slap og hjælpe løs. Jeg grad og grad, det kunne ik være sandt, mit første hamster døde i min hånden, jeg havde ikke engang haft hende i en uge!:'(
Hun havde detogså skidt den 27/7, jeg ved ik hvad der var galt med hende men, hun fortjænte ik og dø så tidligt!:'(
Jeg vil altid elske dig min elskede lille Molli!:*<333
HUSK! DU har ALTID en plads i mit hjerte!! :)<33
Jeg vil aldrig gleme dig!;)<3
Jeg har stadig Mille, bare det ik sker hende noget!:)
apr 2010
Følger: 14 Følgere: 12 Gnavere: 6 Emner: 16 Svar: 40
føler med dig
jul 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Gnavere: 2 Emner: 23 Svar: 95
jeg glemmer aldrig da jeg mistede min den første han var så heldigvis 3 år
men jeg stod og skulle på lejer med dem fra mit præstehold det var lige 15 min. inden han døde
men føler med dig
jun 2010
Følger: 31 Følgere: 28 Gnavere: 10 Emner: 40 Svar: 193
Hamsterwill <3': Tak;) Det måtte ik have været rart:'( Ja, Vi mister jo alle sammen en på et eller andet tidspunkt;)
apr 2010
Følger: 14 Følgere: 12 Gnavere: 6 Emner: 16 Svar: 40
var sønder knust og helt ude af mig selv.
havde så godt nok haft den i 4 år, og den var ekstrem gammel i forhold til hva man høre andre bliver, så det var virkelig hårdt for mig,
oss bare det at man kunne kalde på den og så den anden dag man sidde ved buret og kalder og den ik kommer og man så ser den ligger helt stille..
det er virkelig bare noget der bare kan knække ens hjerte /:
så føler virkelig med dig /:
jun 2010
apr 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Gnavere: 2 Emner: 6 Svar: 86
jun 2010
apr 2010
Følger: 21 Følgere: 19 Gnavere: 9 Emner: 41 Svar: 281
R.I.P. søde Molli
Min første hamster døde af forstoppelse. Jeg opdagede at han gik rundt i buret, men hele tiden stoppede. Jeg kikkede på ham, og han havde en bule i den ene side. Jeg ville have ham til dyrlægen med det samme, men det var ret sent så min mor ville have at vi skulle vente til om morgenen. Da jeg vågnede var han helt stille og kold.
Jeg var sønderknust
jun 2010
R.I.P..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside