Rotte foder... Rotte foder...
Hvad fodrer I jeres rotter med som grundfoder?
Jeg har hørt meget godt om Altromin og nogle dage efter jeg fik pigerne ringede jeg til dyrehandleren og spurgte om de solgte Altromin, de mente at det var det de havde, men at de bare kaldte det rottepiller.
Jeg tog så der ned og købte en pakke rottepiller. De havde så ikke lige den samme form som de piller jeg havde set af Altromin (kvardratisk) på nettet og var i stedet cylenderformet.
Har så lige læst at de cylender formede hedder Ratvital. Hmm så det jeg fodrer mine rotter med er så ikke Altromin endnu men nok i stedet Ratvital... øv. Men de kan godt lide det.
Ud over det får de noget lækkert om morgenen, havrergryn, gulerod (et par små stykker), kylling, oksekød, kogt æg, m.m. ikke det hele hver dag, men forskelligt fra dag til dag.
apr 2010
Følger: 35 Følgere: 35 Gnavere: 26 Emner: 4 Svar: 32
Har hørt mange sige godt om altromin, så længe man husker lige at tilføje katte/hunde tørkost, så de også får dækket deres protein behov
maj 2010
Følger: 58 Følgere: 61 Gnavere: 19 Emner: 73 Svar: 3.427
apr 2010
Følger: 27 Følgere: 27 Gnavere: 12 Emner: 11 Svar: 342
Men som sagt Multi Fit som grundfoder.
apr 2010
Følger: 27 Følgere: 27 Gnavere: 12 Emner: 11 Svar: 342
Har kun haft dem en uges tid såeh... Men ernæringsmæssigt matcher det forskifterne såeh...
Meeen når man har været vant til at lave af kunstig smag så kræver alt normalt foder tilvænning. Så på den konto er 80% spist okay.
Rotte foder...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside