{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

Velkommen {{forumTopicSubject}}

<b>Hej og velkommen til gruppen!</b>

Da dette er en gruppe omhandlende et meget seriøst emne, vil gruppen blive holdt på et seriøst niveau, og alle off-topic emner blive slettet.

Egentlig var meningen med gruppen, at den kun skulle omhandle sygdomme og skader, men da der allerede er en gruppe navngivet "Sygdomme og skader", har jeg udvidet emnet, så det generelt er vores gnaveres ve og vel.
Dette inkluderer:
- Sygdomme
- Skader
- Dyrlægetjek
- Trivsel (både i- og uden for hjemmet)

Jeg håber at gruppen vil være til hjælp, for de der måtte mangle, og husk på:
<b>Gruppen er oprettet med henblik på at folk kan få og dele ud af deres viden, så hvis man ikke er 100% sikker i sin sag, bør man tilføje det, så folk ikke modtager fejlinformationer!</b>

Er der nogen der har spørgsmål vdr. gruppen/reglementet, er I meget velkommende til at spørge her.
Ris/ros og forslag til forbedringer er også meget velkommen.
Klager over andre medlemmer kan sendes til mig i en privat besked. Så tager jeg mig af det.

På forhånd tak!

<b>Mvh. Lykke</b>
<i>- Gruppeadmin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen
  • #1   13. apr 2010 <b>OBS!</b>
    Jeg vil også lige gøre opmærksom på, at det er vigtigt for jer selv, at I husker at lave en sigende overskrift - altså at I beskriver hvad jeres indlæg handler om i overskriften.
    Hvis I bare skriver "Hjælp", er der formenlig mange der bare vil springe over jeres indlæg, eller kun komme ind for at skrive "Sigende overskrift".
    Men hvis I beskriver hvad indlægget handler om, og I har et problem, er der større chance for at de der kender til problemet, kigger ind og svarer.

Kommentér på:
Velkommen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce