(U)hygge-emne - kom med jeres historier (U)hygge-emne - kom med jeres historier
Har i oplevet noget overnaturligt? Så fortæl
Jeg selv sad i sengen igår og så mine to stearinlys der blafrede ret voldsomt ind imellem. På hestegalleri blev vi enige om at der nok bare var træk eller at det var pga vægen. Men inderst inde tror jeg at det enten var min mor, mormor eller morfar der var her, da jeg havde en fornemmelse af det.
Har i selv oplevet noget uforklarligt, så fortæl gerne
feb 2013
Følger: 11 Følgere: 10 Gnavere: 2 Emner: 47 Svar: 211
Har hørt nogen som ligsom prøver at stikke en nøgle en i døren men som ikke kan ramme nøgle hullet og vi bor i en leglighed og det er sket flere gange og har prøvet at åbene døren og der var ingen og min kusine har også hørt det.
Et ægge ur der stiller sig selv men kun når jeg er alene når min far er her står det på 0.
At blive overvåget i min gang så måtte skrifte værelse så det ikke lå med dør ud til gangen.
Også en gang hvor min far lige var kommet hjem og jeg stod ude i køkkenet og lavede noget hvor jeg så kunne høre en der gik om bag ved mig jeg kunne mærke det så jeg trode det var min far og snakkede løs ind til jeg fandt ud af at han var i den anden ende af huset.
Har hørt fod trind ude foran min dør de var mega høje og det var faktisk der hvor det hele startede.
En kaffe maskine der tænder af sig selv og en ovn hvor glasset springer af sig selv (derfor må jeg ikke bruge den)
Og en dør der åbnede af sig selv flere gange mens vi stod og så det.
Det var så hjemme hos min far skriver lige det der så sker hjemme ved min mor lidt sener orker det ik lige nu
jul 2012
Følger: 6 Følgere: 3 Gnavere: 1 Emner: 16 Svar: 91
feb 2013
jul 2012
feb 2013
Har set en sort skygge flere gange.
En gammel dame gå rundt i stuen
Vi har trapper og der var jeg så hørt nogle virkelig høje fod trin som startede på halvvejs af trappen og det var midt om natten så der var ingen andre en mig vågen.
En mærkelig lyd som ikke kan beskrives lidt ligsom en bip det var lige efter fod trinede på trappen den lyd kom trode først det var mine kaniner. Min mor har også hørt den lyd hvor hun gik ind i det rum lyden kom fra men når hun så var inde så kom det fra et andet rum.
Og vi har sådan en trappe og lige foran trappen øvers oppe er mit værelse og så en dag begyndte min hund at gå akurk ned ved trappen op mod mit værelse hvor jeg var.
Det var min store bror hvor ham og hans ven sad og så gyser han går så hend til er af langt spejl som står skrit op ad væggen vender sig om mod sin ved som ligger i sengen. Han står med ryggen til spejlet som lige pludeselig vælter ned over ham han stiller det på plads og så falder det ned på ham med det samme igen.
Og det her er også ham
Han havde en masse popcorn poser liggende og han går så på wc og min mor siger at han skal rydde det op da han så kommer det ned er det hele ryddet op og min mor sad i stuen ?? Og han var på toilet
Så har jeg også hvor jeg lige pludselig blev så svimmel jeg stod ved et vindue på hans værelse jeg kunne ikke stå stille.
Har også engang kunne lugte tobak virkeligt Som om der bare var tobak oppe i mit næse.
Sorry at den blev så lang
jul 2013
Følger: 10 Følgere: 5 Gnavere: 2 Emner: 13 Svar: 39
jul 2012
(U)hygge-emne - kom med jeres historier
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside