Os med huskaniner!

Os med huskaniner!

Medlemmer: 21
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere
1.524 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Oplever i det? Oplever i det?

Jeg har jo Banjo...han bor i gangen, i sådan et stort græsningsbur, hvor han har en hule, tæppe på gulvet med halm og hø og en bund fra et bur, som han bruger som toilet.

Når vi er hjemme (og nogle gange når vi ikke er) går han løs i gangen, vi lukker dog af ind til køkkenet og op til førstesalen, da han på førstesalen tisser i dynerne og i stuen kan vi ikke fange ham igen.

Han har det med, når han så bliver lukket ind i buret igen, at kradse på buret og ligesom sætte poten op og så ser det ud som om han bider i den, tror jeg dog ikke han gør, men måske han strejfer buret i hans frustration.

Han kan jo ikke være ude hele tiden, vi har også mindre børn og jeg er bange for at de får lukket ham ud, men er det synd for ham??? Buret er ret stort...og han har jo lidt forskelligt derinde.

Tænker om nogen kaniner ikke egner sig til at være indekaniner/burkaniner.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oplever i det?
  • #1   30. okt 2013 Min han bider i tremmerne når jeg lukker buret, og det er selvfølgelig fordi han er frustreret over at blive lukket inde når han løber frit rundt det meste af dagen (når jeg altså er hjemme) smiley

• #3   31. okt 2013 Jeg er begyndt at fodre morgen og aften, og når han får foder aften bider han ikke i tremmerne, og ved siden af foderet har han selvfølgelig hø og så får han en god omgang grønt som gulerødder, mælkebøtter, pastinak og hvad der ellers lige er - det giver altså ro når buret lukkes smiley

Kommentér på:
Oplever i det?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce