Negle :) Negle :)
Hej alle sammen!
Jeg har lige nogle spørgsmål jeg håber at i vil svare på
1: jeg er en af dem der bider negle og jeg kan bare ikke stoppe! Jeg har prøvet med det der god negl og lagt neglelak men det virker ikke og det der med at slå sig selv når man gør det, det virker bare ikke for mig! Er der nogle der har nogle ideer til hvad jeg kan gøre?
2: der er så mange som er gode til at lægge neglelak og jeg er ikke rigtigt en af dem altså jeg kan godt finde ud af det men jeg vil gerne have at det ser lidt mere profesionelt ud. Hvordan bliver man sådan Pro til at lægge neglelak?
feb 2013
Følger: 73 Følgere: 74 Gnavere: 6 Emner: 46 Svar: 1.485
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
2: jeg kigger på youtube videoer, kan du forstå engelsk, så søg på simplelittelpleasues, 3tanjaj3 (hun er dansk men snakker på engelsk), missjenfabulous
De har nogle rigtig gode videoer, til at lave simple flotte negle, især missjenfabulous, køb også en basecoat, til at styrke dine negle, nu hvor du bider dem..
maj 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Gnavere: 1 Emner: 68 Svar: 326
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Gnavere: 2 Svar: 14
Med hensyn til at lægge en flot neglelak, så prøv at tage så meget neglelak på børsten så der ligesom er en dråbe, og læg så dråben længere væk fra neglebåndene end du normalt ville gøre, og skub så dråben en anelse tilbage. Så får man en flot linje bagerst på neglen. Ved ikke om det gav mening?
maj 2013
maj 2013
Jeg ville bare sige tusinde tak for hjælpen! Jeg har nu ikke bidt negle i 4 uger og har heller ikke lyst til det! Så virkelig mange gange tak!!!!!
Negle :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside