Vi der elsker Neglelak!

Vi der elsker Neglelak!

Medlemmer: 36
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere
945 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Negle :) Negle :)

Hej alle sammen!
Jeg har lige nogle spørgsmål jeg håber at i vil svare på smiley
1: jeg er en af dem der bider negle og jeg kan bare ikke stoppe! Jeg har prøvet med det der god negl og lagt neglelak men det virker ikke og det der med at slå sig selv når man gør det, det virker bare ikke for mig! Er der nogle der har nogle ideer til hvad jeg kan gøre?

2: der er så mange som er gode til at lægge neglelak og jeg er ikke rigtigt en af dem altså jeg kan godt finde ud af det men jeg vil gerne have at det ser lidt mere profesionelt ud. Hvordan bliver man sådan Pro til at lægge neglelak?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Negle :)
  • #1   23. jul 2013 Man øver sig smiley

• #2   23. jul 2013 1: jeg stoppede da jeg fandt ud af at der er flere bakterier under neglen ind der er på et toilet bræt, prøve at tænk på alt det du rører ved i løbet af en dag, flere dage, der sidder de bakterier under neglen fra.. Med mindre du renser negle hvergang du vasker hænder..

2: jeg kigger på youtube videoer, kan du forstå engelsk, så søg på simplelittelpleasues, 3tanjaj3 (hun er dansk men snakker på engelsk), missjenfabulous
    De har nogle rigtig gode videoer, til at lave simple flotte negle, især missjenfabulous, køb også en basecoat, til at styrke dine negle, nu hvor du bider dem..

• #3   23. jul 2013 Jeg har kikket på dem alle smiley

• #4   23. jul 2013 Jeg ved ikke hvordan man stopper med at bide negle, men husk at bruge en god negleolie, som styrker neglene og neglebånd da de bliver ødelagt af neglebidning, og tror ikke man har lyst til at bide negle når der er sådan noget negleolie på, som nok ikke smager så godt heller. smiley
    Med hensyn til at lægge en flot neglelak, så prøv at tage så meget neglelak på børsten så der ligesom er en dråbe, og læg så dråben længere væk fra neglebåndene end du normalt ville gøre, og skub så dråben en anelse tilbage. Så får man en flot linje bagerst på neglen. Ved ikke om det gav mening? smiley

• #5   24. jul 2013 Okay det vil jeg prøve! Mange tak! smiley

• #6   10. aug 2013 Hej igen smiley
    Jeg ville bare sige tusinde tak for hjælpen! Jeg har nu ikke bidt negle i 4 uger og har heller ikke lyst til det! Så virkelig mange gange tak!!!!! smiley

profilbillede
Kommentér på:
Negle :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce