1.137 visninger
|
Oprettet:
KIG!:) {{forumTopicSubject}}
hej jeg har nogle spørgsmål:
1 kan et kaninbur godt stå udenfor uden det står i læ?(mine bure står i en karport (staves) så der er læ) der er lukkede rum i alle undtagen et hvor der er en hule/hus hvor der er læ for vind og sol.
2 kan et kaninbur vælte når det står udenfor i blæst?
3 hvilket udebur kan i anbefale som ikke er for dyrt?
4 hvilket noget hegn er godt at bruge hvis man skal indhegne en løbegård? ikke for dyrt.
5 er det syndt for en kanin at springe 2 gange om ugen hvis den elsker at springe?
det kan godt være der kommer flere spørsmål men her er lige nogle
håber i kan hjælpe mig
apr 2010
Følger: 69 Følgere: 67 Gnavere: 6 Emner: 93 Svar: 346
2 kan et kaninbur vælte når det står udenfor i blæst? : så skal det være noget dårligt hjemmelavet eller billigt indkøbt.
3 hvilket udebur kan i anbefale som ikke er for dyrt? jeg vil helt klart anbefale du selv laver et, du kan designe det som du vil, og det er meget billigere.
4 hvilket noget hegn er godt at bruge hvis man skal indhegne en løbegård? ikke for dyrt. det skal være noget kraftigt noget, da de sagtens kangnave hønsehegn over.
5 er det syndt for en kanin at springe 2 gange om ugen hvis den elsker at springe? Det er op til dig selv, du ved selv hvornår kaninen siger stop og ikke kan mere.
apr 2010
Følger: 71 Følgere: 106 Gnavere: 9 Emner: 40 Svar: 966
2: igen det samme
3: det er godt med hjemmelavet ellers skulle mejlskov være gode
4: nej det er ikke synd hvis den godt kan lide det. men hvis den ikke gidder der mere skal man respektere det
apr 2010
Følger: 113 Følgere: 106 Gnavere: 18 Emner: 114 Svar: 1.108
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Gnavere: 1 Emner: 33 Svar: 205
apr 2010
Følger: 113 Følgere: 106 Gnavere: 18 Emner: 114 Svar: 1.108
apr 2010
Følger: 38 Følgere: 36 Gnavere: 8 Emner: 7 Svar: 153
2. det kan det godt ja, men så skal vejret også være rigtig rigtig dårligt og buret skal være lavet af plastik
3. ved jeg ikke (:
4. det ved jeg faktisk heller ikke..
5. det er slet ikke synd for kaninen at den får lov at springe 2 gange om ugen. Det gjorde min kanin Stampe, som desværre død nu, også. Nogle gange 3.
KIG!:)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside