(Kanin) Parring af min lille Asti :-) {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Jeg vil lige høre jeres mening.
Jeg har købt min skønne lille pige Asti, som er en hvid blåøjet satin dværgvædder, som bor på mit værelse og er min lille øjesten. Hende vil jeg gerne til at parre, og da vi i 3 år nu har avlet lidt på hygge basis på vores dværgvæddere med almindelig pels, hvor det gode temperament har været det primære formål at få frem i vores kaniner, havde jeg tænkt at hun skulle parres med min han Kaiser, som minder meget om Asti, en meget aktiv kanin med så dejligt et temperament.
Men syntes i at jeg skal parre hende med Kaiser (sort kappetegnet dværgvædder) eller syntes i jeg skal prøve at finde en dværgvædder han med satin pels og blå øjne til hende?
okt 2012
Følger: 38 Følgere: 38 Gnavere: 1 Emner: 19 Svar: 162
apr 2010
Følger: 20 Følgere: 19 Gnavere: 16 Emner: 81 Svar: 821
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Gnavere: 13 Emner: 27 Svar: 45
Men mit primære formål er at få nogle sunde og gerne specielle farver unger id af det, med et godt temperament
Asta - hvor bor du henne af, i landet?
jun 2010
jun 2010
Hmm, men kan unger af Asti udstilles (hvis de er hvid blåøjet) når nu Asti har fuld stamtavle, men ikke er øretatoveret?
jun 2010
Det er vel bare ved dyrlægen man får dem øretatoveret, ikke? Og hvad koster det ca? Da jeg kun har solgt og avlet kælekaniner, har vi ikke fået øretatoveret nogle af vores forrige unger
okt 2012
Følger: 38 Følgere: 38 Gnavere: 1 Emner: 19 Svar: 162
(Kanin) Parring af min lille Asti :-)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside