Akut hjælp! syg kanin! {{forumTopicSubject}}
Min kanin har gennem en måneds tid haft et sammenknebet øje - da vi troede det var øjenbetændelse til, at starte med plejede vi det med kamille the. dog skete der ingen forbedringer.
Jeg har lige præcis været ude og børste ham og opdagede dette i hans mund! jeg blev helt forskrækket og rigtig ked af det da han normalt aldrig har fejlet noget og jeg frygter det værste.
Umildbart virker han ikke til at have store smerter heldigvis - og selvom det er et lille for os, er det jo stort i hans mund! Jeg har ingen anelse om hvad dette er og søger derfor hjælp!
Jeg tager SELVFØLGELIG til dyrelægen med det samme i morgen tidlig - men det kunne være nogle af jer vidste hvad dette var.
Album med billeder: http://www.gnavergalleri.dk/fotoalbum/kaniner/12689-syg_kanin___hjaelp?status=1
okt 2011
Følger: 37 Følgere: 30 Gnavere: 2 Emner: 145 Svar: 748
Tja ville måske også gætte på en tandbyld...
Spiser og drikker ham :)??
okt 2011
Følger: 37 Følgere: 30 Gnavere: 2 Emner: 145 Svar: 748
apr 2010
Følger: 17 Følgere: 17 Gnavere: 1 Emner: 3 Svar: 6
Jeg har den holdning, at dyr ikke skal holdes i live med smerter pga menneskets behov - så står det slemt til og vurdere dyrlægen at han skal gennem en større omgang over en længere periode vil jeg lade ham få fred. muligvis vil noget pencilen kunne rette op på det har nogle snakket om, men det kan dyrelægen bedst vurdere i morgen.
Jeg venter og ser til hvad lægen vurdere i morgen tidlig - jeg har lige snakket med en vagt dyrelæge som siger det lyder som en halmbylde som enten kan være meget alvorligt eller knap så alvorligt - jeg krydser fingre for det bedste
apr 2010
Og tak fordi du lige nævnte det med antibiotika og diare - det skal jeg være opmærksom på hvis det er det kan får
apr 2010
apr 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Gnavere: 2 Emner: 40 Svar: 353
apr 2010
apr 2010
apr 2010
Det er en byld han har sig, heldigvis var der ikke problemer med tænderne. han havde revet sig på noget som der så har været gået godt og grundig betændelse i. Dyrlægen rensede betændelsen væk og gav ham en sprøjte antibiotika. De næste fire dage skal jeg forsat gave ham en sprøjte med antibiotika. det burde gøre det hele i orden igen - hvis ikke skal han derned igen og beddøves så dyrlægen kan rense det helt væk.
Chilli er lige kommet ud i sit udebur og har det fint. pyyh
apr 2010
apr 2010
men det ser umilbart bedre ud allerede, så det er kanon!
apr 2010
Akut hjælp! syg kanin!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside