Hurtig hjælp! :) {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Da jeg gik ude ved kaninerne. Så jeg lige pludselig (Gray min hankanin) løbe totalt forvirret rundt i løbegården. Han havde mega meget fart på og løb ind i hegnet op til flere gange, han var helt ude af sig selv. Efter 5 gange hvor han har løbet ind i hegnet, brassede han lige igemmen det. Jeg ved virkelig ikke hvad der skete med ham! Nå men han slap ud af sin løbegård, og løb forvirret rundt i vores have. ( Jeg tror aldrig jeg har set en kanin løbe så hurtigt!) Han var helt nede og ligge på maven. Han løb & løb tilsidst måtte jeg "kast mig over ham" for at kunne få ham fanget? Vi fik ham fanget ved REN held, ellers havde han bare løbet væk. Jeg tager ham så med ind i vores stue, og han ligger bare totalt slap, og puster.. Men efter 10min er han blevet mere rolig og har drukket noget vand. Så væske har han da fået nok af.
- Men hvad er det for noget? Jeg blev godt nok rigtig bange da jeg så ham løbe med fuld fart ind i hegnet op til flere gange, hanvar fuldstændig blank, fuldstænding!
- Hva kan der være sket? Hvis han for det meget dårligt tager vi ham self. til dyrelæge!
apr 2010
Følger: 758 Følgere: 744 Gnavere: 6 Emner: 68 Svar: 899
apr 2010
Følger: 42 Følgere: 39 Gnavere: 14 Emner: 14 Svar: 65
apr 2010
Følger: 102 Følgere: 99 Gnavere: 6 Emner: 95 Svar: 455
apr 2010
Følger: 42 Følgere: 39 Gnavere: 14 Emner: 14 Svar: 65
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 13 Gnavere: 4 Emner: 11 Svar: 165
Var det hønsehegn af "ståltråd", for har du så sørget for at tjekke, at han ikke har revet sig på det?
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Gnavere: 4 Emner: 16 Svar: 191
Hurtig hjælp! :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside