{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hamster??? (hjælp)
  • #1   28. apr 2012 et guldhamster er meget nemt og passe. Men der må kun være en ihver bur, for vis de bor sammen slår de hindanden ihjel. Men må gerne give dem kød en gang om ugen. Og de må ikke bades i vand, men køb enlig chinchilla-sand til dem. Det elsker de, og de får en darlig pels af det. smiley

• #2   28. apr 2012 Hej :-).
    Jeg syntes at det er super hyggeligt at du overvejer at få en hamster! Ja du har hørt rigtigt, med at de skal have en lille smule kød engang imellem, da de har rigtigt godt af animalsk protein. Husk at hvis du skal have to, skal de ikke i samme bur! :-). At give dem et bad derimod ville jeg fraråde dig.. Det ville jeg ihværtfald aldrig gøre ved min :-). Held og lykke med det hele, og skriv gerne til mig privat hvis du har flere spørgsmål :-D.
    Knus Ida & Zegan.

• #3   29. apr 2012 Her er en god side, hvor der står en heeeelt masse om hamstere:
    http://www.gulerodderne.dk/hamster_index.php

De er nemme at passe, og de er helt bestemt nogle dejlige dyr, men man skal lige huske at overveje at de er vågne om natten, så hvis man skal tage dem ud er det om aftenen, og hvis man har dem i soveværelset kan de godt larme. De er ikke det store kæledyr, da der altid er meget gang i dem. Men de er spændende at se på, og man kan have rigtig meget sjov ud af at bygge forhindrings baner til dem. De kan også blive meget tillidsfulde hvis man bruger meget tid med dem, men sådan er det jo med alle dyr smiley

• #4   30. apr 2012 gulerodderne er utroligt fejlfyldt - den ville jeg aldrig rette mig efter :S

• #5   30. apr 2012 okay men kender du så en god

• #6   30. apr 2012 hamsterinfo.dk
    evt. også noget af det der står på hamsterland.dk

• #7   30. apr 2012 okay taak

• #8   4. maj 2012 Det kan være sundt for dem at få lidt kød engang imellem, men det er ikke vigtig smiley Hamstere kan også godt lide at gnave i grene fx fra æbletræer smiley Man må aldrig give en gulhamster bad i vand, men nogen hamstere kan godt lide at sandbade smiley Ellers skal man bare huske at give dem mad og rent vand hver dag og gøre rent ved dem hver/hver anden uge smiley

- Held og lykke med hamsteren smiley

• #9   8. maj 2012 Hamsterland.dk er en rigtig god hjemmeside, og til den hører også et forum som jeg er et aktivt medlem af :-). Man får super gode råd, og man har andre glade hamster ejere at snakke med!

Kommentér på:
hamster??? (hjælp)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce