{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.421 visninger | Oprettet:

Ny kanin? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Jeg har en hankanin på 1 år og jeg kunne godt tænke mig at han fik en kæreste smiley Derfor har jeg to spørgsmål:

- hvis jeg får en hun-unge, vil de så kunne sammen selvom der er 1-2 års aldersforskel?

- jeg vil helst ikke have unger, da jeg ikke har plads - skal jeg så få hunnen steriliseret?

Håber at I kan hjælpe.

Malene

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny kanin?
  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #1   5. jan 2012 Det er bedst at få hannen kastreret, hvis han ikke bliver kastreret vil han parre hende hele tiden - også hvis hun er steriliseret. Desuden er det billigst at få hannen kastreret i forhold til at få hunnen steriliseret. smiley

Hvis du skal have et kaninpar, skal de have meget mere plads end et enkelt kaninbur. Mit kaninpar har 11 m2. Hvis jeg lukker dem inde i deres bur som er 140*70*50 er de efter hinanden.

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #2   5. jan 2012 www.dansk-kanin.dk er et forum, hvor stort set alle har erfaringer med kaninpar. De vil kunne give en masse gode råd og vejledning til hvordan du skal sammenføre dem osv. smiley

• #3   5. jan 2012 Det var meget bedre hvis du ikke gav ham en kærest, men du kan i stedet stille burene så de kan se og lugte hinanden, men ikke rører og på den måde ikke komme op at slås eller dominere hinanden smiley

Kommentér på:
Ny kanin?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce