{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.292 visninger | Oprettet:

spring problemer ??? Hjælp :) {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude og springe med to af mine små niner...
Jeg har lige nogle spørgsmål jeg håber i kan besvare smiley

1' Hvad skal jeg gøre når min lille Nin løber i fuld fart hen til springet, men stopper op lige foran og river derfor det hele ned. smiley .
2' Piccoli springer super flot over det første spring og stopper op lige i det hun er landet på den anden side.

3' Lille Piccoli er altid så glad, rolig og sød. men idag da vi sprang og jeg puffede hende LET bagi, rasede hun bagud og sagde de hudsigste lyde og angreb min hånd.
(jeg gjorde det at jeg satte springet elt ned. strøj hende mange gange over ryggen og nede bag på og prøvede så igen på det lave spring, det gik noglelunde,,, jeg stoppede efter det)

4' skal man gøre når Dolce hoper over springet, vender så om og springer tilbage over det. ???

5' Hvordan gør man når kaninen KUN springer springet når der i 3 bumme,,, IKKE 4 eller 2 kun 3 ????

Tror det var det smiley
På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spring problemer ??? Hjælp :)
  • #1   23. aug 2011 1) Prøv at sætte springet lidt ned, og gå lige så stille bag ved kaninen. Hvis du plejer at løbe bag ved den når du holder den i snoren, kan du prøve at gå bag ved den, da nogen kaniner godt kan blive bange eller begynde at stresse, hvis du løber bag den;) Hvis den stopper foran springet, kan du prøve at kilde den forsigtigt i siderne. Så kan det være at den springer. Hvis ikke, så sæt springet meget ned, så det kun er omkring 5-10 cm. Hvis den så springer, skal du selvfølgelig rose den rigtig meget, evt. give den en godbid. Husk at give den en god, løs snor over springet(:

2) Når din kanin stopper lige efter springet, kan du prøve forsigtigt at kilde den i siden(-:

3) Vil bare lige skrive først, at det var godt, at du stoppede med det samme efter det lille spring(: Det var helt rigtigt gjordt!:-) Er hun drægtig, har hun unger, eller kunne hun være i brunst?

4) Hvis din kanin gør det, kan du prøve at 'hjælpe' kaninen videre ved at rette snuden hen imod det næste spring, og kild den i siderne, for at få den til at fortsætte:D

5) Det ved jeg ikke:(

• #2   23. aug 2011 Taak for hjælpen ;D Hun er ikke drægtig eller noget og hun er ¨kun¨ 4 måneder smiley

• #3   23. aug 2011 Okay, så kan det være, at hun var bange for noget eller følte sig omringet?:)

Kommentér på:
spring problemer ??? Hjælp :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce