Håber i vil hjælpe mig med disse spørgsmål. {{forumTopicSubject}}
Her i denne sommer er der kommet mange spørgsmål frem i mig???
Nogle gode og nogle dårlige
1* Hvad er det det hedder når kaninen har både blå og brune øjne på begge sider???
2* Da min hun kanin havde unger i sommers begyndte ungerne da de var 11 uger at slås med hinanden især to af dem meget??? hvorfor??? Moren var slet ikke ¨hidsig¨
3* Når en unge bliver taget fra moren, vil moren så savne dem eller lede efter den på en måde ???
4* I min Profil: hvad hedder Piccoli´s farve og hvad hedder Dolce´s farve
5* Jeg finder sikkert på nogle flere hen af veje så skriver jeg dem herinde
på forhånd tak ;D
Jeg vil gerne mange svar så jeg kan høre jeres forskellige menninger
NU HVOR JEG ER I GANG:
Jeg har et kæmpe delemmer
Bellissimo: Efter Bellis har haft unger er hun blevet MEGET underlig Hun vil ikke nusse så meget som får og hun virker MEGET stresset og bange helle tiden
Fakte:
*6 unger (2 død fødte)
*de blev tagte fra hende da de var 10 uger ca. Pga. Dominans i kuldet.
* hun står så hun kan lugte de andre kanin og se hannen når han hopper i højre side af buret.
*hendes unger HAR stået rundte om hende i 1 uge inden de blev hentet
* ungerne fik mælke til de var 9 uger
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 101 Gnavere: 10 Emner: 144 Svar: 2.804
2* Fordi de skal skildes ad når de er 8 uger. Ungerne bliver kønsmodne omkring 12-ugers alderen, så det er klart at de begynder at slås... Man skal ikke have 2 kaniner gående sammen, de skal skilles ad som 8 ugers!
3* Måske vil hun lede efter dem et lille stykke tid, men en kanin kan ikke føle savn - så nej, den vil ikke savne dem.
4* Piccoli er s/g japaner wienertegnet, Dolce er s/g japaner schecketegnet.
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 101 Gnavere: 10 Emner: 144 Svar: 2.804
apr 2010
Følger: 138 Følgere: 130 Gnavere: 12 Emner: 143 Svar: 1.088
2* Unger skal skilles som 8 ugers da de bliver kønsmodne omkring 12 ugers alderen. Så er det klart de vil begynde med at slåsse.
3* Hun vil nok lede lidt. Men som Lykkeline har sagt, en kanin kan ikke føle savn.
4* Piccoli er s/g Japaner Wienertegner og Dolce er s/g Japaner Schencketegnet.
Altså som Lykkeline skriver at så længe hun spiser og drikker er der intet at bekymre sig om.
apr 2010
Følger: 74 Følgere: 71 Gnavere: 14 Emner: 64 Svar: 122
Håber i vil hjælpe mig med disse spørgsmål.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside