2.110 visninger
|
Oprettet:
At finde dumbo og rex til salg. {{forumTopicSubject}}
Er der nogle der kender nogle gode opdrættere af dumbo og rex fra midtjylland og opefter (fawn, amber, champagne eller beige)?
Jeg synes det er utroligt svært at finde, men har på fornemmelsen af, at jeg leder de forkerte steder.
apr 2010
Følger: 40 Følgere: 40 Gnavere: 11 Emner: 36 Svar: 41
Fandt to, men den ene trak i land igen, og den anden havde solgt dem samme dag. Men ellers har jeg ingen kunnet finde.
jun 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Gnavere: 3 Emner: 2 Svar: 387
apr 2010
Følger: 40 Følgere: 40 Gnavere: 11 Emner: 36 Svar: 41
Har kigget en del igennem, men intet at finde. Men ja, det gør det nok ikke bedre når det også skal være i bestemte farver.
Cinnamon ville jeg også gerne have fingre i - Men dem synes jeg generelt aldrig man ser.
(går naturligvis op i temperament og heldbred frem for farve - Det kunne godt lyde som om at jeg ville tage alt med den rigtig farve hehe)
jun 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Gnavere: 3 Emner: 2 Svar: 387
Men du kan evt. slå annoncer op på diverse fora med rotter og skrive hvad du søger - der er f.eks nogle opdrættere der først laver kuld når de har nok på ventelisten.
Jeg ved der er en opdrætter der vidst har et cinnamon kuld på vej.
maj 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Gnavere: 54 Svar: 6
Fawn og Beige burde være lidt nemmere at få fingerne i, og som KungFu Rats siger så kommer der forhåbentlig ikke til at gå alt for længe før jeg selv laver både fawn og beige
At finde dumbo og rex til salg.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside