21. dec 2010 Følger: 72 Følgere: 67 Gnavere: 4 Emner: 20 Svar: 69
Tæger!! (STAVES?) Tæger!! (STAVES?)
Heej alle i denne gruppe!!!
Har bare lige brug for at fortælle jer det her:
Jeg skulle til Bornholm i en uge med min klasse og en anden klasse. Lige inden jeg skulle afsted fandt jeg en tæge i nakken på min dejlige kanin Fjumse Vi fik taget den ud, og jeg troede at alt var fint igen - men det var det bare ikke! ;( Da jeg kommer hjem fra Bornholm om mandagen for jeg dette af vide:
Lørdag nat da min storesøster og mor kommer hjem fra et eller andet i byen går de ud for at fodre Fjumse og Pjuske. Når vi plejer at komme ud til dem, plejer Fjumse at fare rundt i buret. Men denne gang var det anderledes. Hun sad bare helt stille!! Min storesøster tog hende ud af buret for at tjekke om hun var okay!! ;'( Da hun holdte hende var det ligesom om at hun fik stød hele vejen gennem kroppen, så meget rystede hun. Min mor går derfor ind for at ringe til dyrelægen! De køre til læge med hende, og på hele turen sad hun bare stille. Da de kommer derud bliver hun tjekket - de får af vide at i hendes tæge havde der været en infektion som hun havde fået Min mor spurgte om de skule gøre noget ved det. Lægen sagde: "HVIS VI IKKE GØR NOGET, SÅ DØR HUN"
Hun fik derefter 2 insprøjtninger (STAVES?)
Nu får hun så pencilin, og protein-tilskud for at få energi. Hun har det meget bedre nu, men hun havde det ivertfald ikke særlig godt den nat!!!
Da jeg fik det afvide begyndte jeg næsten at tude! Men det var nok mest glædeståre. Var så glad for at se at hun havde det godt igen! <33
Jeg ville bare sige at jeg syntes at i skal holde rigtig godt øje med jeres kaniner, for jeg syntes ikke at nogen skal udsættes for sådan noget som dette!
Jeg gennemtjekker Fjumse og Pjuske hver dag! JEG vil ikke have at det sker igen!!!!! <3333
ELSKER DIG FJUMSE!
okt 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Gnavere: 2 Emner: 12 Svar: 23
dec 2010
Følger: 72 Følgere: 67 Gnavere: 4 Emner: 20 Svar: 69
Hehe
apr 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Gnavere: 2 Emner: 16 Svar: 220
men tæger er noget værre noget, de kan jo også bære på hjernehindebetændelses virus som vi mennesker kan få hvis vi er yderst uheldige at blive hapset af en af de smittede tæger
dec 2010
apr 2010
Følger: 102 Følgere: 99 Gnavere: 6 Emner: 95 Svar: 455
Dejlig de reagerede som de gjorde
dec 2010
dec 2010
dec 2010
Tæger!! (STAVES?)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside