For alle os som elsker vores gnavere.

For alle os som elsker vores gnavere.

Medlemmer: 241
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere
975 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Bad med hamstere Bad med hamstere

Nu er jeg efterhånden ved at være træt af alle de kommentare der kommer ved at Mille har været i bad.
Jeg har endda fået en besked hvor der var en der sprugte om jeg smed hende i vandet.
Mit svar til det var: Nej.
Jeg smider hende ikke i bad, og jo hun kan godt tåle det, der er over en måned siden og hun har det rigtig godt, og lugter ikke mere.

Så nu vil jeg fortælle hvorfor hun var i bad:
Mille var begyndt at lugte rigtig meget, og så havde jeg en veninde på besøg, som havde prøvet engang at bade sin rotte. Så vi tog en balje med lunket vand og HOLDTE hende ind over og så dybbede vi vores hænder ned i vandet og vaskede hende på den måde.
Her er en video af det: http://gnavergalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=5804

Hun har det rigtig godt nu og lugter ikke mere, så gider ikke flere negative kommentare for hun kunne godt tåle det.
Hilsen Nete

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bad med hamstere
  • #1   16. maj 2011 Hun har ikke et sandbad, men hun lugter ikke mere. Og hun tisser heller ikke på sig selv mere

• #2   16. maj 2011 Ud fra hvad du skriver var det -nødvendigt- at vaske hende eftersom hun lugtede.
    Man må godt bade dem når det er nødvendigt, f.eks. hvis de får snasket sig ind i mad olie som en af mine gjorde for noget tid siden (bruger mad olie til at smøre løbehjulene med da det højst kan give en gang tynd mave frem for alm. olie der er rigtig giftigt) de skal bare tørres grundigt uden at blive kolde og være -helt
    ... så længe du ikke bader hende fordi "hun kan lide det" eller "bare for sjov" eller "bare for at se om hun kan lide det" for det kan de pr. definition ikke de finder sig højst i det.

• #3   16. maj 2011 Men som Stald Harbo siger så er en skål med Chinchilla sand en rigtig god ide. Hvis de sprøjter med det kan man give dem de i et fuglebad (dem man bruger til parakitter og undulater indendørs) for så kan det kun pjaskes ind i buret og ikke ud i stuen.

• #4   20. maj 2011 Hvad koster sådan et?:)

Kommentér på:
Bad med hamstere

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce