Bad med hamstere Bad med hamstere
Nu er jeg efterhånden ved at være træt af alle de kommentare der kommer ved at Mille har været i bad.
Jeg har endda fået en besked hvor der var en der sprugte om jeg smed hende i vandet.
Mit svar til det var: Nej.
Jeg smider hende ikke i bad, og jo hun kan godt tåle det, der er over en måned siden og hun har det rigtig godt, og lugter ikke mere.
Så nu vil jeg fortælle hvorfor hun var i bad:
Mille var begyndt at lugte rigtig meget, og så havde jeg en veninde på besøg, som havde prøvet engang at bade sin rotte. Så vi tog en balje med lunket vand og HOLDTE hende ind over og så dybbede vi vores hænder ned i vandet og vaskede hende på den måde.
Her er en video af det: http://gnavergalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=5804
Hun har det rigtig godt nu og lugter ikke mere, så gider ikke flere negative kommentare for hun kunne godt tåle det.
Hilsen Nete
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 31 Gnavere: 6 Emner: 33 Svar: 66
apr 2010
Følger: 27 Følgere: 27 Gnavere: 12 Emner: 11 Svar: 342
Man må godt bade dem når det er nødvendigt, f.eks. hvis de får snasket sig ind i mad olie som en af mine gjorde for noget tid siden (bruger mad olie til at smøre løbehjulene med da det højst kan give en gang tynd mave frem for alm. olie der er rigtig giftigt) de skal bare tørres grundigt uden at blive kolde og være -helt
... så længe du ikke bader hende fordi "hun kan lide det" eller "bare for sjov" eller "bare for at se om hun kan lide det" for det kan de pr. definition ikke de finder sig højst i det.
apr 2010
Følger: 27 Følgere: 27 Gnavere: 12 Emner: 11 Svar: 342
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 31 Gnavere: 6 Emner: 33 Svar: 66
Bad med hamstere
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside