763 visninger
|
Oprettet:
Mangler jeg noget? {{forumTopicSubject}}
Nu kommer der lige et spørgsmål mere; det er noget tid siden at jeg havde kanin, og er igang med at gøre klar til at have en indekanin.
Her er min liste over ting jeg skal gøre/købe:
•Indendørs bur
•Kaninbakke
•Hule
•Madskål
•Vandflaske
•Mad og hø/halm
•Evt. udendørs løbegård
•carefresh
Gøre:
•Kaninsikre mit værelse
Hvad mangler jeg?
nov 2013
Følgere: 31 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 250
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
sep 2012
Følger: 12 Følgere: 24 Emner: 68 Svar: 296
Fx. kan du i søgefeltet på zooplus.dk skrive snugglesafe Bunny Warren ( den er billig og min kanin var vild med den)
Man kan også købe nogle i stof men dem der kan stå selv (har indsyet metal Wire) har kaninen mest glæde af og ellers skal du hele tiden rejse den op.....
aug 2017
Følger: 22 Følgere: 32 Gnavere: 5 Emner: 5 Svar: 55
sep 2012
Følger: 12 Følgere: 24 Emner: 68 Svar: 296
kaniner er jo kolonidyr og er territoriale så man kan ikke bare tro man kan sætte tilfældige kaniner sammen.
De kan slås så voldsomt at dyrlægen skal indover. Hørte om en kanin som næsten fik bidt halen af og måtte gå med sådan en conus rundt om halsen i 6 uger.
Hvis 2 kaniner ikke enes og dominerer hinanden så så jeg i Doktor K eksotiske dyrehospital at de fik 2 kaniner ind hvor den ene havde været væk i 2 dage pga behandling og da den kom hjem så kunne de ikke enes. Her sprøjtede de vand med en forstøversprøjte for kaniner kan ikke lide at blive våde og efter få dage groemede de hinanden og var blevet venner igen
aug 2017
Følger: 22 Følgere: 32 Gnavere: 5 Emner: 5 Svar: 55
Mangler jeg noget?