{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kanin der slikker og bider blødt på mig
  • #1   3. jul 2017 Jeg ved ikke om du har set på hans tænder om der er betændelse eller nye tænder for nå den slikker dig så betyder du er godkendt og at han kan lide dig og hvornår bider han det skriver du ikke noget om om den bider mens du kælder med ham eller nå han sidder bare på dig

Du må ikke bliver bange for ham hvis han bider så sig nej til ham det er det eneste ord en kanin forstår og fyre er kun til hunde men et nej så forstår de det og du skal sige det lidt hårdt men ikke så du skrammer ham fra hvid og sans men sig Nej så efter nogle gange og dage så burde han ikke bide mere er han kastreret så skulle han være lidt mere rollig hvis ikke så er han tit i parings der bider de

• #2   3. jul 2017 ok tusinde tak

• #3   3. jul 2017 det var så lidt håber du kan bruge svaret og ikke er bange mere for ham ?

• #4   3. jul 2017 hvis der er andet jeg kan hjælpe dig med så spørger du bare ik

• #5   3. jul 2017 jo tak

• #6   9. jul 2017 Imponerende hvor meget du ved Henrik taget i betragtning af at du har registreret dig selv som 0 år 🚼.....😁

Kommentér på:
kanin der slikker og bider blødt på mig

Annonce