{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Smittefare efter VHD2-vaccination {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg har lige fundet ud af, at kaninerne er smittefarlige efter vaccination mod VHD2, og at det derfor er ekstra vigtigt at holde dem væk fra andre kaniner efter vaccinationen. Det havde jeg slet ikke tænkt på, men det giver egentlig meget god mening.

Jeg vil gerne have mine kaniner vaccineret, men skal jo så have gjort det en periode, hvor jeg kan holde dem helt væk fra omgang med andre, der har kaniner. Er der nogen, der ved, hvor lang en periode, der går efter vaccinationen, før kaninerne er 100% ikke smittefarlige?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smittefare efter VHD2-vaccination
  • #1   25. jun 2017 Hej Alice

Der er ingen smittefare efter vaccination med VHD2 vaccine her i danmark. Den vaccine, der anvendes er dræbt vaccine.
    Jeg vaccinere ikke alle vores kaniner på en gang. Der sidder ikke vaccineret og vaccineret hos os. Der er endda også to kuld søstre, hvor den ene er vaccinret og den anden ikke er i samme bur.

Jeg gjorde det også sidste efterår, ingen ikke vaccinret blev syge. Så det er testet hos os.

Så du kan roligt vaccinere. Husk dog på vaccinen først giver beskyttelse efter 1 uge.

• #2   25. jun 2017 Tak, Anette. Det beroliger mig.

Kommentér på:
Smittefare efter VHD2-vaccination

Annonce