{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rotter
  • #1   20. apr 2010 Da rotter er meget sociale, bør du købe mindst 2! smiley

Tamrotter tilhører alle den samme art, så det er op til dig selv, hvad du ønsker.
    Der er ikke forskel i temperament eller sundhed - det er generne og håndteringen, der bestemmer det.

Det bedste du kan gøre er at kontakte en avler - her får du ungerne som er gennetænkte. Forældrene er sunde og raske og i en alder, hvor de er blevet vurderet nøje. Ungerne er håndteret lige fra fødslen af, så du får nogle store, sunde dyr hjem.

Mindstmålet på et rottebur til to rotter er ca. 50x40x60 (L x B x H) Det må meget gerne være større...

• kasper j
    kasper j Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #2   20. apr 2010 hvad er det så de snakker om når de skriver agouti banded husky og alle de andre ting hvad mener de med det;P og hvor kan man finde avlere henne ? smiley

• #3   20. apr 2010 Det er farver og aftegn... Agouti er farven (vildfarvet), banded husky betyder hvordan farven sidder på rotten... Der findes over 50 forskellige farver og næsten lige så mange aftegn...

Der er allerede en del avlere herinde. Hvor bor du henad i landet?

• kasper j
    kasper j Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #4   20. apr 2010 jeg bor på fyn i nærheden af en by der hedder kerteminde men bor også tæt på odense smiley

• #5   22. apr 2010 Der bor vist et par stykker på Fyn, men har ikke helt styr på hvor. Men ellers er der i hvert fald avlere i Jylland, jeg kan anbefale...

• #6   26. apr 2010 pirats.dk bor i odense og jeg selv i odense. dog har jeg ikke kuld så tit.... det vidst li sån de eneste oplyste her på fyn ellers blir det private gennem dba eller gul og gratis feks..

Kommentér på:
rotter

Annonce