Hjælp til navn og råd om ude kanin :) {{forumTopicSubject}}
Min dejlige unge har fået en lækker lille sag til kanin i fødselsdags gave igår, men vi er helt lost på navne til ham. kan i hjælpe med nogle fine navne til en han kanin?
også har jeg lige et andet spørgsmål fra en meget bekymret nyejer af en kanin. Inden kaninen kom til os boede den i en stald udenfor, men nu står den et sted hvor der kun er lukke de 3 sider ud af 4 dvs. det self trækker op til buret. Den har masser af hø og halm inde i sin lille "gemme sted", og jeg har endda lagt et fleese tæppe foran hele vejen ned så den self løfter sig lidt, men det trækker ikke ind på den.
Men syntes når jeg mærker på den her om aftenen og om morgenen at den virker en smule kold foreven i pelsen men varm forneden er måske bare pyllert
Skal lige siges sidst vi havde ude kanin er mange år siden måske dengang jeg var en 13-14 år
jul 2016
Følger: 35 Følgere: 50 Gnavere: 1 Emner: 22 Svar: 122
Hvis der er varmt, fryser kaninen ikke, men hvis der derimod er koldt, så fryser kaninen.. Du kunne sætte plexiglas op, eller du kunne hænge et tæppe uden på buret
jul 2016
Hun: Rosie, Sophie, Bailey, Xindy, Wendy, Silke,
Han: Jack, Maley, Pingo, Pepper, Sunshine, Coffie
feb 2017
Følger: 22 Følgere: 5 Gnavere: 1 Emner: 3 Svar: 6
Det er lige ved vores hoveddør den står, så vi kan ikke rigtig sætte glas op der så derfor er der tæppe udenpå buret foran så den ikke får direkte træk
og tak for nogle fine navne, har fået noget og tænke over, det er en han
jul 2016
Han er da bare for lækker
hmm, altså plexiglas sidder fast på buret, så der ikke kommer blæst ind.. i kunne også vende buret, eller flytte den..
feb 2017
Ja virkelig lækker, den store glæder sig til kulden har lagt sig lidt så den kan komme i snor og ud i haven og undersøge den på dens primisser
jul 2016
Kan jeg godt forstå, det er skønt at have dem med ude i snoren
Har den ikke en løbegård??
feb 2017
Ja husker det tydelig fra da jeg var ung og havde 2 kaniner.
- nej ikke endnu, den store fik den i gave igår af sin faster, moster osv.
- men planen er der skal laves noget med hvor den er dækket til også får en løbegård
jul 2016
vil du ikke oprette et galleri til jeres smukke kanin?+
feb 2017
jul 2016
Hjælp til navn og råd om ude kanin :)