Bure Bure
Hej folk
Imorgen får jeg et nyt marsvin fra min skole. Berta. Hun er fuldvoksen, alder er dog ukendt. Og hun er blind på det ene øje (går jeg stærkt ud fra) og så er hun kommende blind på det andet. Har tænkt mig at tage hende til dyrlægen og få det tjekket, men de siger derude, at det er grå stær. Og så tror jeg hun er gravid. Men ja, jeg skal have et bur til hende. Jeg tør ikke sætte hende sammen med Amanda og Magdalene, da de er mor og datter. Har fået at vide, det ikke ville være klogt. Men ja, et bur! Jeg har et bur, som jeg købte til mit første marsvin. Sådan et startsæt. Det går Clinton og Omega i nu, og det gjorde Diego og Napoleon også. Så jeg har to spørgsmål:
1. Er det i orden, at Clinton og Omega går i sådan et lille bur? De har det godt og viser ingen tegn på stress eller noget som helst.
2. Og er det okay at købe sådan et bur til Berta også?
(link fjernet) her et billede af det. Kan ikke målene på det, men under en meter. Jeg har et ekstremt stort kanin bur, som omega og clinton jo godt kunne få. Men det er simpelthen alt for stort, når jeg skal have dem på værelset.. Så håber nogen vil svare på det her
apr 2010
Følger: 29 Følgere: 25 Gnavere: 9 Emner: 51 Svar: 251
maj 2010
Følger: 58 Følgere: 61 Gnavere: 19 Emner: 73 Svar: 3.427
apr 2010
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
apr 2010
Bure