935 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Marsvin hjælp søges... Marsvin hjælp søges...

købte jo for ikke så længe siden to unger til min gamle perle på 4 år, købte dem som piger, men opdager fa*me nu at den ene er en dreng!!! de blir 3 måneder den 1.11.10... er vildt ked af det for jeg er sikker på at jeg ikke får lov at beholde ham for min kæreste smiley har lavet et fotoalbum der hedder HJÆLP MIG, tænker om han allerede har kunne parre hende og om det er en mislykket graviditet... håber virkelig i vil hjælpe mig...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marsvin hjælp søges...
  • #1   27. okt 2010 Han kan sagtens nå at have parret hende, men de går jo drægtige i 10 uger, så det er ikke sikkert du kan mærke at hun er drægtig endnu.
    Hvor har du købt dem henne, siden de ikke kunne kende forskel på køn hos dem?

• #2   27. okt 2010 Har kigget billedet og det er det, der kaldes en slimprop. Hannen placere den i enden på hunnen efter en endt parring. Så du kan forvente unger om 10 uger hos den af dine marsvin den har siddet på.

• #3   27. okt 2010 Hvis de er næsten 3 mdr. så bør det da være nemt at se køn på dem nu og se om de er hunner eller hanner?

Og ja, som Annbritt siger kan hun jo sagtens være drægtig desværre.

• #4   27. okt 2010 årh nej da smiley jamen hva jeg kan læse mig frem til så kan de ikke blive parret før de er 5 måneder? eller hva? de er købt privat og de sagde det var hunner, jeg var ikk stærk i at se kønnet pådet tidspunkt:-( men kan tydeligt se det nu smiley hva gør jeg så nu? hva med min´gamle perle kan hun også være med unger når hun er 4-5 år?
    de skal vel skilles ad? hva med den lille han ville han mon kunne gå med en på samme alder(også en dreng)...

• #5   27. okt 2010 De BØR ikke parres før de er 5 mdr, men de kan sagtens blive drægtige før det, der er bare større risiko for, at det går galt under fødslen, når de ikke ret gamle.
    Og ja, dine gamle Perle kan også være med unger, og det kan desværre også gå rigtig galt, når hun er så gammel.
    Det kan selvfølgelig også gå godt med dem begge to.
    Og ja, den lille han skal flyttes i bur for sig selv asap. Og så finde en hankammerat til ham.

• #6   27. okt 2010 puha, alt dette her var bare slet ikk meningen smiley min kæreste giver mig aldrig lov til at få en mere smiley vil han godt ku gå alene i et bur når han har været vant til de andre to ?

• #7   27. okt 2010 Du kan godt lade ham gå alene i en periode. Men du skal finde en ven til ham så hurtigt det er muligt

• #8   27. okt 2010 oki han er nu installeret i et bur for sig selv ovenpå tøsernes bur... er godt nok nervøs for pigerne smiley

• #9   27. okt 2010 Marsvin er flokdyr, så han skal uanset have en ven. Men du kan evt vente til de unger der er på vej er født, og så se om der skulle være en han-ven til ham mellem dem smiley

• #10   27. okt 2010 arh ja det var en god ide, en af hans sønner :0) kan de to hunner godt være i samme bur med unger hvis de får begge to, og hva hvis den ene kun får skal jeg dele buret op så eller hvordan?

• #11   27. okt 2010 Hvis de begge viser sig at være drægtige, skal de skilles, da den enes fødsel kan sætte den andens igang for tidligt.
    Men er kun den ene drægtig, kan de godt blive sammen smiley

• #12   27. okt 2010 oki så må jeg lave en skillevæg... er det sikkert hun er gravid når den der slimprop har været der, eller kan det bare være en smutter...? undskyld jeg spørger, men jeg aner intet om marsvine avl smiley

• #13   27. okt 2010 Det kan være en smutter, men det er sjældent, når først der er slimprop.

• #14   28. okt 2010 hvis man nu siger der kommer unger, og jeg så vil have en af hannerne selv til ham jeg nu engang har, hvor gamle skal de så være når man sætter dem smmen?

• #15   28. okt 2010 De må tages fra moren når de er 4 uger og vejer mindst 300 gram. Dog kan der være enkelte undtagelser fx hvis en hanunge på lidt over 3 uger hele tiden prøver at parre hunungerne og moren må den gerne tages væk lidt tidligere hvis blot den bare er rundet de 300 gram smiley

• #16   28. okt 2010 oki puha sikke en masse og huske smiley håber det hele går godt her smiley er sgu ret ked af det, for det var slet ikk meningen smiley men vil min han jeg har nu, godtage en ny lille unge(han) når nu det er?

• #17   28. okt 2010 På hvilket marsvin fandt du egentlig slimpropen? Hos den gamle eller den unge?

• #18   28. okt 2010 den unge på 3 måneder søsteren til den der så er faderen... har ikk set noget på den gamle...

men det forklarer vel også alle de bide mærker den lille hun har haft i nakken og på ryggen??? eller hva???

• #19   28. okt 2010 du akn kasererer ham, så kan de stadig gå sammen, og du slipper for at han skal gå alene samt kan han blive hos dig

• #20   28. okt 2010 Marsvine hanner bider ikke hunnerne i nakken osv. når de parre dem ligesom katte f.eks gør. Så det forklare nødvendigt ikke bidmærker i nakken og på ryggen.

Derudover så ja som Katja skriver kan du kasterer hannen. Men han skal gå alene i 3 uger efter han er kasteret. Da man skal være sikker på der ikke er flere sædceller i ham, og at hans sår efter kasterationen jo lige skal hele osv.

• #21   28. okt 2010 øv øv min kærste vil have at jeg skal skille mig af med min lille han smiley nænner det bare ikke smiley noget skidt er det...

Kommentér på:
Marsvin hjælp søges...

Annonce