1.679 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Degu alene?"
Degu
Spørgsmål Hade 2 degure en far og en søn. Faren lå pluslig død. Kan sønnen godt leve alene. Eller skal jeg aflive den.? Eller kan man godt bare købe en ny eller 2 og sætte sammen med den ?
Spørgsmål Hade 2 degure en far og en søn. Faren lå pluslig død. Kan sønnen godt leve alene. Eller skal jeg aflive den.? Eller kan man godt bare købe en ny eller 2 og sætte sammen med den ?
Skrevet af: Simon F - 3. mar 2017
Hjælp til degu
Hej gnavergalleri har stort set over taget en han degu der er ca. 3 til 5 år og den har altid gået alene og jeg ved de ikke må kan jeg sætte den sammen med en anden hvis ja hvilken køn ville være Bes...
Hej gnavergalleri har stort set over taget en han degu der er ca. 3 til 5 år og den har altid gået alene og jeg ved de ikke må kan jeg sætte den sammen med en anden hvis ja hvilken køn ville være Bes...
Skrevet af: Anders B - 13. mar 2018
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardiner 500 kr.
- Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
- Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
- Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
- Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
- Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.
apr 2010
Følger: 1 Gnavere: 2 Emner: 1 Svar: 5
Nogle mener dog, at det er nemmere at gøre deguer tamme, hvis man kun har en og ikke flere sammen. Om dette er rigtigt ved jeg ikke, da vi har valgt at have to deguer sammen.
apr 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Er de tamme de to du har sammen?
apr 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Er de tamme de to du har sammen?
apr 2010
Følger: 21 Følgere: 20 Gnavere: 6 Emner: 7 Svar: 346
har hørt om deguer der er blevet skøre i hovedet af at gå alene,
og de var absolut ikke kæledyr for de bed
apr 2010
at du ikke er blevet bidt endnu er jo så heldigt for dig,
men det betyder ikke at de ikke bider, for det gør de bestemt hvis de føler brug for det.
apr 2010
Følger: 40 Følgere: 36 Gnavere: 1 Emner: 18 Svar: 235
- kan to hanner egentlig godt gå sammen?
apr 2010
apr 2010
apr 2010
Følger: 1 Gnavere: 2 Emner: 1 Svar: 5
To hanner kan godt gå sammen, men det anbefales dog at de er fra samme kuld, da der ellers kan blive nogle hæftige slåskampe og de faktisk kan ende med at slår hinanden ihjel!! Vi har to hanner gående sammen og det fungere fint..... De slås dog engang imellem, men dog ikke så vildt at det har noget at sige!
Og ja, Deguer kan bide... og de gør det også hvis de føler sig mega truet! vores har bidt min kæreste da han forsøgte at tage den op! Skal hilse og sige det gør pænt ondt og at de sagtens kan bide dig til blods! Men det er så også kun sket en enkelt gang eller to og vi har haft dem i næsten 4 år nu!
apr 2010
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Gnavere: 2 Svar: 1
Hvis man vælger kun at have en degu er det meget vigtigt at buret står et sted, hvor man opholder sig mest, fx. i stuen... Det er også vigtigt at være meget sammen med den, snakke med den og tage den ud.
Men det er helt klart bedste at have to, eller i hvert fald to i hvert sit bur, tæt på hinanden..
Hilsen Nanna
Degu alene?