{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp. Marsvin med tyndmave
  • #1   20. okt 2010 Hvilken type diarre... sådan rigtigt mylderbæ?

For så er det sådan set IMHO sekundært hvad der er årsagen, det primære er at få det stoppet, og det kan ik gå for langsomt.

Hvis ikke du har det i forvejen, så skal du pronto ned på apoteket og hente en tube zoo-lac. Der findes en anden ting der kan bruges, men kan ikke huske mærket (og har heller ik selv prøvet det). Dosering står på tuben.
    Dit marsvin skal blive bedre i løbet af dagen - ellers er det en meget hurtig tur til dyrlægen.

• #2   20. okt 2010 Sweat leaf: Det må være fibreplex du tænker på?

Jeg har rigtig god erfaring med fibreplex som fås hos dyrlægen. smiley
    Og jeg vil faktisk ikke undvære det i "medicinkassen". Dyrene kan godt li' det pga. gulerodsaromaen smiley

• #3   20. okt 2010 Det er tyndt, og så'n lidt grøn-brunligt . Og så koner der noget ud hele tiden, og er helt stille, men han spiste lidt agurk imorgen, men prøver at købe noget zoo-lac

• #4   20. okt 2010 nej, ingen agurk - INTET grønt indtil myllerbæ er overstået. KUN masser af hø og tørkost.
    Hvis man kan sige det sådan, så er det vigtigt at gå lettere i panik når marsvin får tynd mave, for de kan ikke tåle at have det i ret lang tid - deres system crasher, og så kan de være umulige at få op igen. Det er derfor man skal skride til handling med det samme.. det nytter altså ik noget med at først give noget imod det sådan engang ved lejlighed i eftermiddag - det skal være hurtigst muligt. Jo hurtigere man skrider ind, jo større chancer har man for at kunne vende bøtten selv, og jo større chancer er der for at man ikke må tage akut til dyrlægen.

• #5   20. okt 2010 Enig med Sweet

• #6   20. okt 2010 Kæresten er blevet sendt ned for at købe noget zoolac, men han siger at mit marsvin heldigvis er begyndt at købe lidt rundt, og lege lidt med mit andet marsvin smiley

• #7   20. okt 2010 Når men den er åbenbart ikke begyndt at løbe rundt og lege, bare mig der misforstod min kæreste. Men han siger, at det der ud som om at han spiser sin afføring, selvom det er tyndt . Han så det, da han gav den zoolac smiley

• #8   20. okt 2010 marsvin laver nogen pøller som 'genbruges', men jo ik vildt fedt med myllerbæ.
    Krydser for at han bliver bedre i løbet af dagen.

• #9   20. okt 2010 ok.. har jeg aldrig hørt om.

Men hvorfor også tage til dyrlægen når man kan fikse det let og ligetil ved at drøne på apoteket...

• #10   20. okt 2010 Hvorlang tid plejer der at gå før ZooLac virker, han har fået 2 doser nu, og synes ikke rigtig at det virker .

• #11   20. okt 2010 Det er lidt forskelligt. Du kan eventuelt giver marsvinet noget mere zoolac med korterer interval. Men det skulle gerne gå i orden efter noget tid. Husk kun hø og tørfoder samt vand til marsvinet så længe det har det sådan i maven.

• #12   20. okt 2010 Ja selvfølgelig, han får skam heller ikke andet smiley
    Men puha hvor hans afføring lugter, og der er godt nok meget, og det er næsten hele tiden smiley

Kommentér på:
Hjælp. Marsvin med tyndmave

Annonce