475 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Freja A
Freja A
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

springning med kanin springning med kanin

hej jeg har en mega lægger dvæg kanins han han er super sød og meget frisk så har teng at det kunne være rigtig sjovt at sarte på at lære han noget springning da han viser talent pleger at hoppe over ens ben når man sedder inde med ham. men da det ikke er noget jeg har afaring med tengte jeg på om der er nogle der hved hvordan man kan løre en kaninsåddanne ting jeg har købt en selve men hved ikke hvordan man trænre med den heller er bare i hang med t tilvænne ham den.... er der nogle der hved noget op emnet eller evt har ideger til en slaks godbid vi kunne bruge så hold ikke tilbage.....

freja og stiche

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  springning med kanin
  • #1   5. aug 2016 Altså, jeg ville mene, at hvis kaninen virkelig interesserer sig for at springe, har den ikke brug for godbidder eller lign. Jeg tror heller ikke, at det noget som andre bruger, når de springer med kanin. Selv, har jeg aldrig brugt godbidder:)

Men når du starter med at springe med kanin, skal du - selvfølgelig - have springet så lavt som muligt. Jeg plejede altid bare at skubbe/puffe min kanin lidt på bagdelen og sørger for, at hun løb mod springet. Så gik det hele af sig selv:p

Hvis din kanin ikke er van til at gå i sele, så væn den til det først, så den er tryg ved det;)

• #2   5. aug 2016 Lokalforeningen i dit lokalområde arrangerer sikkert fælles træning i kaninhop. Hvor kommer du fra ?

Kommentér på:
springning med kanin

Annonce