{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin løs i haven?
  • #1   8. okt 2010 Joey går frit i vores have, dels fordi at hun kommer når vi kalder på hende, dels fordi at vores have er omringet af en mur da vi bor inde i byen i et rækkehus. Så hun kan ikke komme ud smiley

• #2   8. okt 2010 Jeg kigger lige med.. kunne godt tænke mig og vide det smiley

• #3   8. okt 2010 Jeg lukker nogle gange mine kaniner ud på græsset enten bag ved stalden eller ude ved for haven.
    Jeg har aldrig oplevet at nogle af dem er stukket af, selvom der er mange enomt store marker rundt om, og en stor vej :).

Men det er dog også kun dem som jeg ved, jeg sagtens enten kan fange eller kalde til mig.
    Stortset alle mine kaniner, ved at de ikke må løbe for langt fra stalden og at når de ikke vil være ude mere, skal de løbe ind i stalden smiley

• #4   8. okt 2010 Jeg kan med nogle af mine kaniner på en åben mark tæt ved en ''vej'' sådan nærmere en gade med biler. men det er langt fra alle mine kaniner jeg kan med

ved ikk hvordan jeg lærte dem det jeg prøvede vel først lukkede steder og så tog jeg skridtet videre

• #6   9. okt 2010 Altså, min kanin er aldrig stukket af. Han løber tit bare frit rundt, og det har han gjort i 8 år nu (: Dog holder jeg altid øje med ham, hvis der nu skulle ske et eller andet (;
    Min have er ikke hegnet ind, men alligevel er han aldrig gået længere end til indkørslen (:

• Ann P
    Ann P Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Gnavere: 1 Svar: 1
    #7   23. sep 2012 Vi har to Tyske kæmper de er snart et år gamle, vi har en indhegnet men stor have og de løber i haven når vejret er godt. De elsker det utroligt meget men skal altid ind i deres hus om aftenen, jeg har gjort meget ud af aldrig at løbe efter dem, aldrig fange dem men lokke dem med godbider (de elsker hindbær f.eks.) og de kender madskålen jeg kommer med og så kommer de som regel løbende. Den ene henter mig gerne foran døren og siger ligesom, nu vil jeg gerne lukkes ind....
    Det er en utrolig fornøjelse når man har kaniner med frit liv som det, men det kræver lidt tålmodighed smiley

profilbillede
Kommentér på:
Kanin løs i haven?

Annonce