Fotoalbums kategorier (Læs venligst) {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige siddet og flyttet lidt albums rundt, og der er mange der ikke har forstået kategorierne.
Vær sød lige at bruge et par sekunder på at se om det nu også hører under den kategori som du er ved at sætte den under
Ingen af albummene må oprettes som annonce
Hamster - Her skal i sætte billeder af hamstere, bure og alt hvad der ellers har med hamstere at gøre
Kaniner - Her skal i sætte billeder af kaniner, bure og alt hvad der ellers har med kaniner at gøre
Rotter - Her skal i sætte billeder af tamrotter, bure og alt hvad der ellers har med tamrotter at gøre
Mus - Her skal i sætte billeder af alm. mus, bure og alt hvad der ellers har med alm. mus at gøre
Marsvin - Her skal i sætte billeder af marsvin, bure og alt hvad der ellers har med marsvin at gøre
Diverse gnavere - Her sætter i billeder af gnavere, bure osv af de gnavere der ikke hører under de andre kategorier, samt hvis der er flere forskellige gnaverarter blandet i albummet
Træf - Her er billeder fra gnaver og kanin træf, dvs ikke store hestedag osv.
Tegninger - Det er her man sætter de tegninger og billeder man har lavet for andre (eller sig selv)
Off Topic - Her sætter man billeder af heste, hunde, sig selv og alt det der ikke hører under de andre kategorier..
apr 2010
Følger: 263 Følgere: 223 Gnavere: 3 Emner: 170 Svar: 420
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.992
apr 2010
Følger: 94 Følgere: 82 Gnavere: 1 Emner: 82 Svar: 1.278
apr 2010
Følger: 94 Følgere: 82 Gnavere: 1 Emner: 82 Svar: 1.278
http://www.gnavergalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2179
^- Er dette album placeret rigtig, er lidt i tvivl? (;
For så ændre jeg det da lige (;
apr 2010