{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

foder til marsvin {{forumTopicSubject}}

hej. Vi har 2 hun marsvin som indtil nu har fået JR farm grainless foder samt grønt hverdag, (er vi blevet anbefalet der hvor vi købte marsvine) men i min søgen efter et sted at købe det billigere har jeg læst at Calcium og fosfor forholdet er helt hen i vejret. Og så derudover så er der ikke nok c vitamin i. så nu er lidt på bar bund hvad de skal have ?
de får forskelligt grønt hverdag, og det foder til at supplere op med.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning og montering af fire loftslamper 1.100 kr.
  • sengmontering 650 kr.
  • Utæt have vandrør 500 kr.
  • Dør spærret af vaskemaskine og/eller tørretumbler 710 kr.
  • Åbning af et gammelt apotekerskab 600 kr.
  • Samle en seng 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder til marsvin
  • #1   29. jun 2016 Jeg brugte Cavia Korrel da jeg havde marsvin smiley

• #3   29. jun 2016 Jeg har hørt meget dårligt om Cavia Korell - feks at marsvinene bliver meget tørstige og får kløe og hårtab smiley
    Vi fodrer med Mr. Johnsons Advance Guinea pig. Der er heller ikke så meget C-vitamin i endda, men putterne er hurtigt dækket ind gennem deres grøntsager - feks skal der kun en tynd strimmel rød peber til, for at dække C-vitamin behovet for en dag smiley

• #4   29. jun 2016 Der er folk der oplever problemer med pels ved cavia korrel efter de har lavet om på opskriften der skulle være ret meget salt i som gør dyrene drikker mere.

Men ellers findes der mifuma som jeg sælger af. Der findes cavia grass som www.lux-shoppen.dk sælger.

Angående c vitamin, så skal man ikke være så bekymret for c vitamin mangel hvis man fodre med varieret grønt året rundt, der skal ikke ret meget grønt til før marsvin er dækket ind med c vitamin, så derfor kan man godt bruge foder med for lidt c vitamin i.

Kommentér på:
foder til marsvin

Annonce