890 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Bondning af kaniner Bondning af kaniner

Hej
Jeg har 2 hunkaniner som har gået sammen hele deres liv og så da de blev drægtige satte vi dem selvfølgelig i hvert deres bur, men da de så løb rundt ude i haven sammen kom de op at slås og siden har de gået og været lidt sure på hinanden igennem hegnet. Når deres unger er klar til nye hjem var vores plan at sterrilisere dem og så bruge sommeren på at bonde dem, så de kunne være frikaniner inde i vores hus til efteråret. Men så kom jeg til at tænke på om at man kunne det når at de har været oppe at slås og hver gang de bare kommer i nærheden af hinanden prøver at angribe 😁 Håber nogle kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bondning af kaniner
  • #2   21. maj 2016 jeg vil bestemt også mene det kommer an på kaninerne! min ældste hun kanin fødte unger mens de to næst ældste hun kaniner var sammen med hende, der var ingen problem og hun var ikke aggrrssiv, men det betyder bare rigtigt meget hvilken slags kanin der er tale om altså personlighedsmessigt! så at du får dem neutraliseret giver en god bund for at kunne bonde dem igen, men du må desværre ikke sætte næsen for højt :).

• #3   22. maj 2016 Det er ikke dyrevelfærd, at kaniner kommer op at slås. 1 voksen kanin/bur løser problemet.

• #5   29. maj 2016 Hej du vil godt kunde føre dem sammen vis du træner dem jeg har selv en han kanin som er blevet trænet i at være sammen med andre i hans bur tre gange så hvis du vil kan vi snakke sammen og jeg kan sige hvad du skal gøre

• #6   29. maj 2016 Katla K
    Hvordan har du trænet din han i det?

• #7   29. maj 2016 Jeg har bare started med at lade den mødes i haven i snor og lege lidt og så når jeg har gjort det et par gange så prøver jeg i løbegård og så indenfor så lige udenfor buret og så til sidst inde i buret men første gang inde i buret har jeg sidet det inde for en sikker heds skyld og så husk altid at give godbidder

• #8   29. maj 2016 Jeg har bare started med at lade den mødes i haven i snor og lege lidt og så når jeg har gjort det et par gange så prøver jeg i løbegård og så indenfor så lige udenfor buret og så til sidst inde i buret men første gang inde i buret har jeg sidet det inde for en sikker heds skyld og så husk altid at give godbidder håber det kunde hjælpe PS. Det tar lang tid

• #9   29. maj 2016 Jeg har bare started med at lade den mødes i haven i snor og lege lidt og så når jeg har gjort det et par gange så prøver jeg i løbegård og så indenfor så lige udenfor buret og så til sidst inde i buret men første gang inde i buret har jeg sidet det inde for en sikker heds skyld og så husk altid at give godbidder håber det kunde hjælpe PS. Det tar lang tid og det kommer også an på om der er en der er ældre end den anden fordi så til sidst overgiver den mindste sig og så bestemmer den anden

• #10   29. maj 2016 Er din han neutraliseret?
    Og hvor gammel er han?

Og har det været hanner eller hunner?

• #11   29. maj 2016 Han er neutraliseret og det var hunner men han er meget besværlig når det kommer til at dele bur PS. Han er 4 år

• #12   29. maj 2016 Ja det kan jeg da godt forstå han er.
    Det er hans territorium og det ønsker han ikke at dele.
    Så tror bare du skal være glad for det ikke er gået slemt til endnu

• #13   29. maj 2016 Haha ja

• #14   29. maj 2016 Der er nu ikke noget at grine af..
    Du risikere at gamle med dine kaniners liv på den måde..

• #15   29. maj 2016 Det var heller ikke på den måde

Kommentér på:
Bondning af kaniner

Annonce