Marsvin putter ikke {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg vidste ikke lige, hvad jeg skulle kalde emnet.
Det er sådan, at jeg har tre marsvin. Et han-kastrat og to hunner. Vores marsvin er ikke puttegøjer og de undgår allerhelst at ligge sammen. Det har vi fået at vide op til flere gange, at det da er lidt mærkeligt, da marsvin jo netop er "kendt" for at putte sammen.
Jeg har så slået det lidt hen. Jeg har jo bare tænkt at vores tre marsvin måske ikke lige er de største puttegrise i verden og at alle marsvin er forskellige. Men er der noget om snakken? Nu kom jeg til at tænke på det igen nemlig.
Er det fordi, de ikke er det korrekte match vores marsvin, at de bare ikke klikker nok sammen til at putte?
Det bekymrer mig ikke, da de opfører sig helt fint over for hinanden Jeg synes bare, det er lidt bizart og sjovt, hvis det rent faktisk er fordi, marsvin normalt "burde" ligge sammen.
På forhånd tak for jeres dejlige svar
nov 2013
Følgere: 31 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 250
- De har kunnet ligge side om side, hvis man havde begge ude til nus eller ventede på rent bur.
Men f.eks. i buret så man dem aldrig putte op af hinanden
Jeg har aldrig fundet det unormalt, for de har jo bare lavet så mange andre ting sammen.
dec 2015
Følger: 29 Følgere: 16 Emner: 13 Svar: 76
Men som Esn også skriver, så laver de så meget andet sammen. Vores elsker at "lege" sammen ved fx at spæne efter hinanden og det gælder både i buret og i løbegården. Men ligge tæt og putte sammen, det har jeg aldrig set dem gøre
jun 2015
Følger: 4 Følgere: 8 Gnavere: 4 Emner: 5 Svar: 58
apr 2010
Følger: 260 Følgere: 253 Gnavere: 7 Emner: 45 Svar: 470
Vores piger kan til gengæld ligge med snuderne hen imod hinanden engang imellem
sep 2015
Følger: 9 Følgere: 60 Gnavere: 3 Emner: 26 Svar: 215
apr 2010
Følger: 260 Følgere: 253 Gnavere: 7 Emner: 45 Svar: 470
sep 2015
Følger: 9 Følgere: 60 Gnavere: 3 Emner: 26 Svar: 215
Marsvin putter ikke