{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

Simone S
Simone S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Kliktræning med kaniner {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg er meget spændt på at høre, hvad I træner jeres kaniner i, og hvilke godbidder I giver. smiley
Jeg har fået en lille pige hjem, så jeg tænker at hun skal begynde træningen, når hun er klar til det. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kliktræning med kaniner
  • #1   19. apr 2016 Lige nu træner jeg Percy i at hoppe over ting, løbe gennem tunneller og dreje rundt, jeg håber snart på at få et rigtigt kaninspring, som vi kan træne med. Jeg bruger broccoli, som godbidder, da han elsker det, og så er det sundere for ham end 'rigtige' godbidder smiley

• #2   20. apr 2016 Kan broccoli ikke give luft i maven? Eller er det blomkål? smiley

• #3   20. apr 2016 hende jeg købte Percy af er dyrelæge, og hun gav mig sådan en pasningsvejledning med sikre grønsager at give ham, hvor broccoli var en af dem. Han opfører sig ikke anderledes end han plejer, så umiddelbart tror jeg ikke der er noget i vejen med hans mave ^^

• Simone S
    Simone S Tilmeldt:
    apr 2016

#4   20. apr 2016 Min vil ikke spise når hun er ude af buret, så jeg ved ikke hvordan jeg skal rose hende rigtigt... Hvad kan jeg gøre? smiley

• #5   20. apr 2016 Hvor længe har du haft hende?
    Hvis du lige har fået hende, kan det være hun stadig ikke stoler 100% på dig, og i det tilfælde skal du bare give hende tid. Start med at ligge noget mad ud på gulvet og sæt dig et godt stykke fra hende. Med tiden kan du stille og roligt rykke maden tættere på dig, og når hun en dag vil tage maden fra din hånd, så går det den helt rigtige vej, og så burde det være nemmere at få hende til at spise uden for buret. Det hele handler om tillid, og den kan sagtens tage flere uger måske måneder at opbygge, man skal bare være tålmodig og tage tingene i kaninens tempo ^^

• Simone S
    Simone S Tilmeldt:
    apr 2016

#6   20. apr 2016 Jeps, er helt med. Har haft hende 2 uger på lørdag. Nu er det sådan at hun heller ikke vil spise i vores løbegård, selvom hun står der i 4 timer med en gulerod. Hun vil sagtens spise det i hendes eget 'lille hjem', men udenfor buret sidder hun bare og kigger eller render igennem hendes rør smiley
    Der er selvfølgelig normal foder og adgang til vand i hendes løbegård, hun tog dog kun en lille bid af hendes mad. Og hun spiser altså ikke græsset xD

Kommentér på:
Kliktræning med kaniner

Annonce