{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

Hvilket mærke foder (marsvin) {{forumTopicSubject}}

Ja nu ville jeg endeligt havdet skiftet over til Aller mølle, da jeg før købe det foder fra bonnie men det er så dyrt i små mængder, nå men jeg sprugte inde på forum herinde hva for et mærke jeg skulle skifte til og de fleste ja næsten alle sagde Allermølle men nu er jeg blevet itvilv da folk nu snakker om Ovator, hva er bedst har læst frem til sygedomme med Ovator og hvor kan man få det fra jeg bor selv i nordsjælland. Men først og fremmest hva er bedst til marsvin af fodermærke??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket mærke foder (marsvin)
  • #1   26. sep 2010 JWg har brugt Tima Mega C i en rigitg lang periode, men da jeg var træt af hele tiden at skulle betale porto, valgte ejg at skifte til Cavia Korell smiley
    Det er begge 2 tyske fodermærker, marsvinepiller vel at mærke smiley

• #2   26. sep 2010 Jeg har brugt ...*

• #3   26. sep 2010 Jeg synes ubestridt ovator.. men det fåes ikke på sjælland. Det er på selvhenterbasis over den tyske grænse - så os, der fodrer med det på sjælland, vi henter selv ca. 2 gange om året.

• #4   26. sep 2010 Sweet Leafs Opdræt: Kan man komme til at købe det fra dig evt ? jeg ska ikk købe så mange kilo

• #5   26. sep 2010 Helt klart ovator efter min mening. Men ovator er svær og få herhjeme specielt på sjælland.

Men det kan være du er heldig og kan købe ved en opdrætter. Der er dog et par steder på sjælland hvor det efterhånden vist snart skal til og forhandles.

Men du kan kontakte dem her: (link fjernet)

De er i gang med at sikre der kommer forhandlerer på sjælland af ovator. Måske de kan hjælpe dig. De forhandler det bla. her i jylland

• #6   26. sep 2010 Sweet Leafs Opdræt : fandt da lige ud af man kan købe det på lux-shoppen det bliver ialt 175 kr incl forsende for 7,5 kg er det meget?

• #7   26. sep 2010 tjaa det vil jeg sige da jeg giver 140 kr. sækken (25) ved at hente selv i tyskland. Og det er inklusiv det som det koster og køre derned og hjem igen.

Men Lux shoppen skal jo også ha noget for det, og det skal dem som lux shoppen for det fra også. Og jo flere led det skal igennem jo dyre bliver det.

• #8   26. sep 2010 Sortfod: Desværre ved jeg at mine forældre ikk vil tage til tyskland hver gang jeg ska have det desværre og da jeg ikk er 18 år endnu kan jeg heller ik selv

• #9   26. sep 2010 lux-shoppen ligger i aalborg, så når de sender så kommer der dansk porto/fragt på.

Men nej, jeg sælger (desværre) ikke af mit foder. Den mængde jeg køber ind er kun beregnet på min egen cirka-bestand, og så beregnet på at skulle holde dem kørende til næste gang vi kører - jeg er ganske enkelt ikke villig til at sælge, og derved risikere at jeg selv kommer til at stå og mangle.

Kommentér på:
Hvilket mærke foder (marsvin)

Annonce