{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rense bunden af buret?
  • #1   2. apr 2016 Køb noget alm lagereddike i supermarkedet og hæl det i buret, så det dækker bunden og lad det stå 10 minutter - Det virker fantastisk! smiley

• #2   2. apr 2016 Til vores bur der bruger jeg Cilit Bang imod kalk ( staves ). Det sprayer jeg på og lader virke 5-10 min og så vasker efter med rent vand. Det er virkelig også godt. Men det som Veo foreslår er da helt klart billigere, så det vil jeg da prøve næste gang for hvor der er sparet er der tjent smiley

• #3   2. apr 2016 Jeg har prøvet med eddike mange gange, det er ikke stærkt nok til at tage det. Jeg tror at der er meget kalk i det. Ellers må jeg prøve at sætte det i blød natten over. smiley

• #4   2. apr 2016 Det Cilit Bang imod kalk som jeg bruger, det har jeg haft god effekt med. Efter ca 10 min så bruger jeg en skuresvamp derpå og så derefter vasker jeg af med rent vand og det har taget det. Det er selvfølgelig lidt dyrt i forhold til eddike men sådan den holder så også længe.
    Men citron er også godt. Der gnider man det simpelthen bare på og lader virker ca 10-15 min og så vasker af med rent varmt vand.

• #5   2. apr 2016 Jeg plejer at bruge eddikesyre, som fortyndes med vand i blød i en halv times tid og derefter skrubbe med en opvaskebørste. Det er super effektivt! Jeg har nemlig også oplevet, at eddike ikke har kunne tage alt, uanset hvor længe det står i blød.

Man skal bare huske at tage handsker på ved håndtering af eddikesyre.

• #6   2. apr 2016 Jeg bruger også eddikesyre. Jeg bruger det udendørs, da det er ret skrapt. Ja, husk handskerne.
    Eddikesyre kan købes hos Matas

• #7   3. apr 2016 Tak for hjælpen, jeg køber noget eddikesyre imorgen, så vil jeg prøve igen. smiley

• #8   5. apr 2016 Jeg har opgivet med alm. eddieke og bruger altid eddikesyre og jeg står uden for med det.

Jeg afkalker utrolig mange bure da vi får mange ind i formidlingen som er skjoldet i bunden ( det er tæt på umuligt at undgå) men de bliver som nye i bunden og kan sendes ud med nye formidlings marsvin bagefter.

• #9   6. apr 2016 brug citronsyre, det er det de kommer i sodavand, effektivt og fuldstændigt ugiftigt og lugter heller ikke af noget. står ved midler til kaffemaskineafkalkning i supermarkedet som regel.

Kommentér på:
Rense bunden af buret?

Annonce