To hankaniner To hankaniner
Jeg havde i forvejen en hankanin, men har nu taget imod en hankanin mere, da hans gamle ejer ikke kunne have ham længere.
De har hver deres store bur hvor de altid kan gå ned på græs i underste etage og derudover har de hver en ca. 8kvm stor løbegård hvortil der bliver åbnet hver morgen og den bliver så lukket igen hver aften.
Altså de bor side om side og deres bure og løbegårde ligger tæt op ad hinanden - jeg har ladet dem snuse til hinanden gennem trådnet, men de farer begge op og bider river i hegnet (ved ikke om jeg misforstår det) men jeg går ud fra de ikke kan lide hinanden - men mit spørgsmål er så om de vil kunne lære at acceptere at bo side om side eller om det ville kunne stresse dem så meget, at jeg burde flytte dem langt væk fra hinanden!??
Spørg endelig hvis I skulle være i tvivl om noget....
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 9
http://www.gnavergalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3267
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 36 Gnavere: 5 Emner: 22 Svar: 1.143
Jeg ville ikke satse på at de lærer at holde sig fra hinanden. De kan bare gejle hinanden mere op.
Hvis det er muligt vil jeg flytte dem lidt fra hinanden.
apr 2010
sep 2010
Tør slet ikke tænke på hvad der ville ske i de fleste tilfælde, hvis man lukkede to kønsmodne hanner sammen.... men av!!
Altså der er en god halv meter mellem deres løbegårde og de kan ikke komme til hinanden på nogen måder.... (skal lige være sikker på vi taler om det samme).... skal jeg stadig flytte dem helt væk fra hinanden??
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
Det er super at de går hver for sig, det er sådan det skal være!
apr 2010
sep 2010
apr 2010
Følger: 107 Følgere: 100 Gnavere: 5 Emner: 188 Svar: 863
To hankaniner