{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Have kaniner {{forumTopicSubject}}

Man kan holde have kanin på mange måder. Jer som har kaninen løbende fri i haven,
Hvad gør i af tanker for katte og ræve?
Hvordan er jeres have hegnet ind?

Og jer andre med have kanin,
Hvordan bor jeres kaniner?
Hvilke aktiviteter laver i med jeres kaniner?

Og nu det er forår, planter i noget spiseligt i haven til kaninen.
Hvis ja, hvilke afgrøder?

Hilsen Sanne.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Have kaniner
  • #1   20. mar 2016 Jeg holder kaniner indendørs frigåendene, så kommer de ud og hygger i haven om sommeren men de sover altid indendørs smiley jeg går ture med dem og "træner" tunnel løbning og hop, men det er mere sjov og ballade end noget andet smiley så nusser og putter jeg en god del med dem og førhen sov de hos os, men grundet hunde kan det ikke fungere nu, desværre! men aner heller ikke hvordan der skulle være plads til kæresten, mig to hunde og 8 kaniner i en lille trekvarts seng smiley har haft kanin i næsten 3 år og det er bestemt mit ynglings dyr jeg er vild med deres legetøj hvordan de former personlighed og hvordan de bonder med en og elsker generelt at købe ting til dem og se dem bruge det og hvordan de socialt kommer ud af det med hinanden, hvordan de deler og husker ninuser er bare de bedste smiley

• #2   20. mar 2016 min kanin han er uden for han er i et stort bur, som man kan se på min profil og min han elsker persille så det dyrker jeg.

• #4   24. mar 2016 Jeg har to kaniner i min lejlighed. De løber frit rundt, så de bor ikke anderledes end jeg gør. Den ene sover endda i vores fodende i sengen smiley De har et fad de tisser og skider i ligesom en kat.

Kommentér på:
Have kaniner

Annonce