734 visninger
|
Oprettet:
skinny og burkammarat {{forumTopicSubject}}
jeg har fundet ud af at rigtig mange har et "alm" marsvin gående sammen med deres skinny..regner med atdet er for de bedre kan holde varmen? jeg har 2 skinny gående og overvejere om det vil være bedst for dem at have en kammarart med hår på?
hvad gør i andre?
Charlotte
jun 2010
Følger: 1 Følgere: 40 Gnavere: 1 Emner: 17 Svar: 2.732
Herhjemme går mine (pt. har jeg kun voksne skinnyhanner herhjemme) alene eller sammen med behårede unger (mine unghanner fra kuldene, både langhårede og skinnybærere flytter op til de voksne hanner når de bliver vænnet fra deres mor).
Generelt kan det være en god idé med en varm puttehule til dem i buret for varmens skyld uanset hvilket selskab de går sammen med.
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.102
Her går de også blandet, og det er mest fordi jeg har langhåret marsvin udover skinnyerne. Og så er det lettest de går sammen hunnerne.
Men jeg benytter også huler til mine skinnyer en gang i mellem. Det er en 5 l. plastik dunk skåret over, og så er der syet en pose af stoft til at trække inden i dunken.
Kan jeg give dig anvisning til hvor du kan se en af dem hvis du har lyst til det.
jun 2010
Derudover kan nogle almindelige marsvin være lidt voldsomme og få skrammet deres hud ganske voldsomt. Derfor holder man dem ofte i mindre grupper og/eller sammen med andre af samme slags.
jun 2010
Kan ikke rigtigt beskrive det bedre...
jun 2010
Jeg troede du havde skinnyer, når du søgte en bærer pige hehe
skinny og burkammarat