{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.543 visninger | Oprettet:

Kanin i sorg? {{forumTopicSubject}}

Undskyld så mange klager for tiden, men igen har jeg lige brug for jeres kaninkyndige hjælp smiley

Jeg er fuldstændig færdig efter Hr. Vimse forlod verdenen igår smiley Jeg har brugt det meste af dagen på kaninerne, men efter Snebold sagde farvel til Hr. Vimse igår har han ikke ville spise, man har ikke kunne komme i nærheden af ham og jeg er virkelig nervøs for ham smiley Da Snebold sagde farvel igår tog det utrolig langt tid, han blev ved med at puffe til Hr. Vimse og prøve at få liv i ham, efter vi så tog ham væk har Snebold intet ville og jeg ved virkelig ikke hvad vi skal gøre smiley Vi har overvejet at tage ham til dyrelæge og hvis det er nødvendigt gør vi selvfølgelig det, men vi har allerede brugt næsten 6.000 kr uventet bare i Januar.. Vi er ikke pressede økonomisk normalt men 6.000 efter jul uventet er alligevel en del smiley
Nogle ideer til hvad vi skal gøre?

Mvh. Telma

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin i sorg?
  • #1   27. jan 2016 Min pige, Eishi, havde det også rigtig svært efter hendes følgesvend gennem hele livet, Poppo, gik bort smiley Hun ville heller ikke spise eller snakke de første par dage, men da hun drak normalt vagte jeg at vente lidt og se tiden an. Efter et par dage begyndte hun stille at spise at det grønt jeg havde lagt ud til hende, og derfra blev det bedre og bedre for hver dag smiley

Jeg er helt overbevist om at det var fordi hun manglede ham, det er nemlig ofte nogle af de samme "symptomer" mennesker udviser når vi er i sorg.

• BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #2   27. jan 2016 Giv ham tid til at komme sig over tabet. Du kan evt. tvangsfodre ham, da deres system ikke har godt af at de ikke spiser. Det fører hurtigt til en død kanin, når først deres system går i stå.
    Opblød hans tilskudsfoder og put det i en engangssprøjte. Giv ham gerne noget, som du ved, at han elsker at spise.

God bedring med Snebold og sov godt Hr. Vimse. Einstein og Bella skal nok tage godt imod ham oppe på de evige græsmarker smiley

• #4   28. jan 2016 Jeg har alle mine kaniner over 3½ måned gående i rum for sig selv - og så har jeg i hvert fald ikke den slags problemer.
    Måske var det noget, man skulle tænke over, inden man besluttede sig for at bonde kaniner ?

• Karina J
    Karina J Tilmeldt:
    jun 2015

Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 59
    #6   28. jan 2016 Jørgen: Det samme kan man jo sige om alle andre levende væsner, der er sociale. Og tvivler på at der er mange ansvarlige ejere, der ønsker at marsvin, undulater eller... mennesker skal være solitære hele livet, for at undgå sorg...

• BlueBunnies

#7   28. jan 2016 Karina: Du kan ikke sammenligne flokdyr med kolonidyr smiley Der er jo altså en forskel.

• BlueBunnies

#9   28. jan 2016 L: Jeg har absolut intet imod, at folk vælger at have flere kaniner sammen så længe, at det er under de rigtige forhold. Jeg pointere bare, at flokdyr og kolonidyr ikke kan sammenlignes smiley

- Og det har du helt ret i.

• #10   28. jan 2016 Jørgen, hvad er det for noget at sige? Du virker ikke særlig kyndig af en dyrelæge at være...

• BlueBunnies

#11   28. jan 2016 Telma: Man kan nu altså godt være kaninkyndig uden at dele samme mening som andre. Husk på at alle ikke holder kaniner på samme måde.

• #12   29. jan 2016 Det er jeg klar over, men nu er det ikke første gang jeg hører på Jørgen smiley

• BlueBunnies

#13   29. jan 2016 Telma: Jørgen er utrolig dygtig og ved meget om kaniner. Meget mere end mange af os andre.
    Vi kan jo altså ikke være enige hver gang smiley

• #14   29. jan 2016 Det handler på ingen måde om det, der kan kan alle vel være uenige, men der er flere ting der gør st jeg mener hvad jeg gør.

• BlueBunnies

#15   29. jan 2016 Men derfor kan man stadigvæk skrive pænt til hinanden.

• #16   29. jan 2016 Ja, det undskylder jeg også Jørgen. Jeg har på ingen måde haft intentioner om at være "aggressiv" på nogen måde, men jeg må ærligt sige at jeg ikke er helt på toppen efter Hr. Vimses død.

Jeg undskylder igen, måske jeg skulle holde en pause fra GG smiley

• BlueBunnies

#17   29. jan 2016 Telma: Det er også helt ok, at du ikke er på toppen efter, at du har mistet din kanin. Ved selv hvor svært det er og jeg måtte også selv lige have et par dage væk fra gnavergalleri på det tidspunkt smiley

Kommentér på:
Kanin i sorg?

Annonce