{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.793 visninger | Oprettet:

GnaverGalleri.dk
GnaverGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 29232 Emner: 30 Svar: 64

Hjælpeadministrator søges :) {{forumTopicSubject}}

Vi søger en ny hjælpeadministrator, der har tid og lyst til at være med til at varetage opgaven med at holde ro og orden på GnaverGalleri.dk. Der er tale om en frivillig og ulønnet post. Ligeledes skal man være fyldt 17 år.

Egnede kandidater har deres daglige gang på GnaverGalleri.dk, besidder en sund dømmekraft og kan holde hovedet koldt i de til tider heftige diskussioner.

Mener du at være egnet som hjælpeadministrator er du velkommen til at skrive en ansøgning til os her: www.gnavergalleri.dk/faq

Skriv kort om dig selv og hvorfor netop du er den helt rigtige hjælpeadministrator til GnaverGalleri.dk.

Husk: link til din profil!

Mvh. Rikke/GG smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælpeadministrator søges :)
  • #1   13. jan 2016 Bliver rigtigt god med nye HA'er smiley

• #2   13. jan 2016 Hvad skal man vælge til emnet for at søge ?

• #3   13. jan 2016 TAK!

• #4   13. jan 2016 Pernille:
    Gå ned i bunden og skriv direkte til support

• #5   13. jan 2016 yah flere børn til at styre GG.... smiley

• BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #6   14. jan 2016 Von Sortfod:
    Jeg er sikker på, at Bazoom ikke ville ansætte nogle, som ikke egner sig til jobbet som HA. smiley

/Hjælpeadmin

• #7   14. jan 2016 Haha det må være din joke.. Det er langtfra altid egnethed GG vælger ud fra, sorry to say.
    Kender dig ikke, så skal ikke kunne sige om du er en undtagelse, men tidligere valg har i hvert fald langtfra altid afspejlet egnethed..

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #8   14. jan 2016 Mener I mig?

• #9   14. jan 2016 Nu er aldersgrænsen jo 17 år så mon ikke de nok skal finde nogen der er gode til jobbet
    Jeg har selv søgt da jeg syntes det er vigtigt at der er så alle kan være her

• #10   14. jan 2016 Der har været et par stykker, hvor det steg dem til hovedet at de var HA'ere her inde. Men de blev helt normale da de stoppede (den berømte og berygtede periode, hvor et par HA'ere gik helt i selvsving med hjemmelavede regler, der gik imod betingelserne, og som slet ikke var godkendt af bazoom).

Men sådan er det vist på alle gallerierne her inde. Der kommer fra tid til anden idioter ind.
    På Baboom havde de en overgang en HA'er, der frøs folk hun var uenig med i debatter xD
    Og det fede er, at dem bag gallerierne, er skide ligeglade, fordi en HA'ers beslutning ikke er til diskussion. Fantastisk system ^_^ (ironi)

• BlueBunnies

#11   14. jan 2016 Nu kan man jo lyve i sin ansøgelse - ikke at jeg mener, at man bør gøre det, da man altid bør være ærlig, så der netop ikke opstår situationer, som den Pia beskriver.
    Det er jo ikke Bazooms skyld, hvis en person vælger at være uærlig smiley

Hvis der sker sådanne situationer igen, hvilket vi selvfølgelig ikke håber på, så skal der tages kontakt til en anden hjælpeadmin eller Bazoom, så problemet bliver løst hurtigst muligt. smiley

• #12   14. jan 2016 Når kvalificerede folk som Von Sortfod og Von Fancy ikke ønsker at påtage sig opgaven, må man jo nøjes med, hvad man kan få og være tilfreds med det smiley

Simse: Jeg håber ikke det er dig man hentyder til. Jeg kan ikke se, hvorfor du skulle føle dig truffet smiley

• #15   14. jan 2016 Der har ihvertfald været et par HA'ere herinde som ikke kunne forholde sig upartiske i debatterne... hvilket absolut ikke fremmer seriøsiteten herinde.
    Og nej, jeg nævner ingen navne da det vil være udhængning.

• #16   14. jan 2016 Cecilie: tak for de søde ord, men jeg gider ikke være HA'er
    Jeg kunne nævne en del jeg gerne så som HA'ere, men jeg tror at flertallet har det lidt som mig smiley

1 der skal lægges alt for meget arbejde i det.
    2 arbejdet som administrator eller moderator er generelt meget utaknemmelige, hvor man skal stå model til alt muligt og umuligt
    3 jeg gider ikke, at jeg skal have at vide, at jeg ikke må ytre mig i debatter, fordi jeg er moderator (jo, den får man som regel smidt i hovedet på et eller andet tidspunkt)

BlueBunnies:
    Man kan da sagtens være 100% ærlig, og være et rigtig fint menneske, men så blive jordens største idiot, når man får lidt magt. Det ses igen og igen og igen, på alle større fora. På et eller andet tidspunkt kommer der nogen ind, der slet ikke kan håndtere at de sidder med mere magt end andre, og i den grad misbruger det. Men når de så ryger ud igen, og er lige som alle andre, så bliver de helt stille og rolige igen.

• #17   14. jan 2016 Sweet: det er vel ok at man deltager i en debat som HA'ere? Og ikke er upartisk? Så længe man så skriver, i det øjeblik man vælger at skrive som HA'ere, og at alt man gør med HA'ere kasketten på, er i orden og ikke for fordeler nogen

• BlueBunnies

#18   14. jan 2016 Pia: Det har du helt ret i. Det kan til tider være overvældende at skulle holde styr på så meget - det har jeg selv tidligere oplevet på en anden hjemmeside, hvor jeg var en del af "crewet". Så må man som en del af de "højere magter" bare indrømme, når det bliver for meget for en og lade jobbet gå videre smiley
    Og selvfølgelig må vi som HA ytre os i debatter, så længe vi selv overholder Bazooms regler.
    Er der derimod en debat der foregår imellem to personer, hvor de er efter hinanden, så skal vi ikke vælge side, men derimod se det fra begges synsvinkel, så der bliver gjort det rigtige ved problemet. smiley

• #19   14. jan 2016 Jo det er ok. Det jeg mener er at hvis der blev løftet pegefingre i partiskhed.
    Lad os sige at jeg er HA og ikke kan fordrage dig. I debatter hvor du deltager, selvom jeg ikke nødvendigvis selv deltager, der vælger jeg at have HA-hatten på kun overfor dig, selvom der er flere andre i debatten som er gået over stregen.

Det er det jeg mener med debatter og partiskhed.
    Selvfølgelig må en HA deltage i debatter. Men det duer altså ikke når HA-hatten ikke er upartisk b

• BlueBunnies

#20   14. jan 2016 Sweet Leaf; Er man en HA, som kun har hatten på overfor visse medlemmer, så bør man ikke være HA. Der kan I som medlemmer jo gå ind og skrive til de andre HA'er eller Bazoom, og fortælle hvad problemet er med netop denne HA og så bliver der gjort noget ved problemet hurtigst muligt smiley

• #21   14. jan 2016 Syntes det er rigtig spændene nu hvor jeg selv har søgt om at blive HA at høre hvad i syntes en HA skal gøre bedere

• #22   14. jan 2016 Sweet: Ok, så er jeg enig smiley

• #23   14. jan 2016 Just to be clear - jeg hentydede ikke til nogen specifikt i min tidligere besked hvis det var den, nogen følte sig truffet af. Den var blot henført til GG's generelle udvælgen.

• #24   15. jan 2016 I sin tid var jeg i 8 år 'moderator' på Heste-nettet, og det var helt klart et problem nogle gange den der med - hvornår talte man som privatperson og hvornår som moderator. Det blev på et tidspunkt ændret, så man ift. brugernavn stod som moderator, når man udtalte sig på de vegne - så var der ligesom ingen tvivl længere.

Dét er ærgerligt der ikke er samme mulighed, også herinde - så man på den måde kan adskille hvad er hvad.

Det er tit et utaknemmeligt job, som folk hurtigt tager for givet, og det må også være svært hvis man skal forestille at være 3 om jobbet og så pludselig kun er én aktiv, for netop i situationer hvor folk føler der er "forskelsbehandling", kan det jo være rart med flere om det.

Så håber da HG finder nogle egnede personer, som er i stand til at adskille sig som privatdebatør og så som HA'er, men mon ikke der også er dét.

• #25   15. jan 2016 Ihh du er blevet HA Bluebunnies smiley Tillykke, du er længe ventet! smiley smiley

• BlueBunnies

#26   16. jan 2016 Telma: Tusind tak smiley
    Det er jeg godt nok glad for at høre smiley

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #27   16. jan 2016 Rollos dyr: Se dét havde været smart hvis vi kunne det.
    Men på den anden side synes jeg ikke, at jeg selv skriver som HA'er offentligt uden at skrive det. Men hvis andre har andre meninger og eksempler på det, må I endelig skrive i pb, så jeg kan ændre det.

• #28   17. jan 2016 Ja, Bluebunnies er helt klart kvalificeret til jobbet! smiley Jeg elsker især hendes meget udybende kommentar, som hun bruger tid på at skrive istedet som mig som ikke uddyber mig så godt.

• #29   20. jan 2016 Nogen der ved hvornår man får svar
    Sendte en ansøgning og har intet hørt inu

• BlueBunnies

#30   20. jan 2016 Umiddelbart tror jeg, at der er fundet de hjælpeadmins der var brug for.
    Ved at Bazoom har lidt travlt pt. så mon ikke du får svar snart smiley

• #31   20. jan 2016 Okay super smiley

Kommentér på:
Hjælpeadministrator søges :)

Annonce