{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Mærkelig fornemmelse....når de flytter {{forumTopicSubject}}

"Det er jo bare rotter" - Siger en kunde... men jeg har jo fuldt dem siden de blev født, så det er ikke bare en ROTTE!
Jeg arbejder i en dyrehandel, så her er rotter. Helt alm, og en del "race-rotter".. Mine unger fra to kiuld er så salgsklar i dag.. Og der er allerede 4 piger der er flyttet, bare for i dag.. Jeg ved jo godt at Dem der køber dem vil dem det ALLER bedste.. men.. de er jo mine små pus...Og helt igennem total nyssgerie og så dejlige af tempament..så de vil være savnet.. Håber at de vil blive oprettet her inde så man kan følge dem... smiley

Bare en lille mavefornnemlses-tanke.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelig fornemmelse....når de flytter
  • #1   16. apr 2010 Nu er det forskelligt hvad andre syntes er alm smiley

for mig er tamrotter de alm. ud over det er der så foderrotter, forsøgs rotter og vildrotter smiley

Alle sammen er samme race smiley

Men ja, det er hårdt at skulle af med sine kuld når man ar fulgt dem i de 5 uger det tager før de er klar til at komme hjemmefra smiley

• #2   16. apr 2010 Oki Jeg kalder race rotter for dem der er Rex, Fuzz, Dumbo, etc.

Skal de være 5 uger...?

Griner.. det ved jeg..;0) her er de MINDST 5uger, og vejer over 80g når de flytter ...

• #3   16. apr 2010 okay smiley det er så ikke racer, men typer smiley

hehe det lyder godt smiley

• #4   16. apr 2010 Matilde, kan udemærket følge dig smiley Det er hårdt at skulle af med dem man har rendt og hygget og plejet om i så lang tid - man kan ikke undgå at holde af dem smiley

• #5   16. apr 2010 Jeg kan virkelig godt følge dig! det må bare være mega sygt hårdt at skulle af med sine hjertenskære! Du skal bare vide at jeg altid vil være dig for dig, så skriv hvis du føler dig nedtrykt!!! <333

knus, og varme tanker fra mig <333

• #6   17. apr 2010 hej en lille opdatering, på de 2 fawn hooded drenge jeg købte, de skulle jo lige i karantæne inden de blev præsenteret for vores andre rotter, så de stod hos maibrit den ene kom ikke med mig hjem, den bor nu hos maibrit og alle hendes rotter´og har det godt

den anden bor her hos mig, han er nu ved at være en stor dreng, og det går rigtig godt med ham, han er blevet super kælen,og meget snaksagelig

venlig hilsen katja strøh

Kommentér på:
Mærkelig fornemmelse....når de flytter

Annonce