stakkels stakkels Nobel :-( (marsvin) stakkels stakkels Nobel :-( (marsvin)
ja er virkelig helt ude af den med min avlshan.
I morges da jeg stod op lagde jeg mærke til at min dejlig han Nobel var utrolig stille og sad bare henne hjørnet af hans bur, først tænkte jeg at han nok bare var træt eller lavede pøller, så jeg tog ud og gik min morgen tur med min søn i barnevognen, og da jeg kom tilbage, lå Nobel ned på siden og træk vejret utroligt hurtigt, så i kasse med ham og imod dyrlægen, vi kon heldigvis først ind og dyrlægen undersøgte ham og hans reflekser, men hun kunne ikke sige helt hvad der var galt ud over at han på en eller anden måde er lammet i kroppen og måske har feber, øv den stakkels dreng
Dyrlægen ville geren prøve at finde ud af hvad han dog fejler så lige nu er han indlagt til obsevation hos hende indtil i morgen, og hvis det ikke bliver bedre eller hun finde ud af hvad der er galt, må hun desværre aflive ham.
Jeg er faktisk helt ude af den og skrive egentligt kun det her indlæg fordi jeg har brug for at kommet lidt af med frustrationen
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 101 Gnavere: 10 Emner: 144 Svar: 2.804
jul 2010
Følger: 21 Følgere: 20 Gnavere: 3 Emner: 8 Svar: 99
apr 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Gnavere: 1 Svar: 51
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 4 Gnavere: 8 Emner: 88 Svar: 310
apr 2010
Følger: 30 Følgere: 29 Gnavere: 5 Emner: 50 Svar: 211
Jeg har mistank om at han har fået det ved at slå ryggen imod hans tunge træhus, så det er blevet skiftet ud nu.
Jeg ved det bliver en dyr omgang, men er glad for at finde ud af at det ikke var vitamin mangel eller oget smitsomt
stakkels stakkels Nobel :-( (marsvin)