Er det normalt? {{forumTopicSubject}}
Hej GG.
Min kanin laver lort konstant!!
Dvs. At hvis jeg fjerne noget så er der mere 1 sek, efter!
Har ikke set ham lave det i buret men inden for i løbegården og på gulvet gør han det altid!
Er det normalt?
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Følger: 39 Følgere: 202 Gnavere: 2 Emner: 14 Svar: 423
apr 2015
Følger: 22 Følgere: 79 Gnavere: 1 Emner: 22 Svar: 68
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 59 Gnavere: 15 Emner: 48 Svar: 1.534
Vil lige sige, at jeg altså NYDER dine svar i tråde - for du kommer med en saglig grundig forklaring på tingene, det er svar der er til at forstå og bruge og det er altså SKØNT med folk som faktisk svarer ordentligt og ikke bare ja/nej, så man ligesom også ved grundlaget for det ja/nej. Du er med til at udbrede viden, og det er altså kanon!
Ville jeg bare lige sige
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Og lige over.
aug 2015
Følger: 1 Svar: 5
De første dage jeg havde ham, tissede og pøllede han en del i stuen når han var ude, men så lod jeg ham være i sit bur i to dage og satte en opvaskebalje det sted han havde valgt som toilet i buret. Siden da har han altid gjort det der og i sofaen. Tror at de gerne vil markere, hvis de har fundet et godt sted at være. Han have er tæppe han måtte være på i den ene ende af sofaen, men da han begyndte at bruge det til toilet, var det slut med at komme i sofaen. Om en uge skal han kastreres. Håber det hjælper på det og selvom jeg skifter hans bakke dagligt er det begyndt at lugte ret meget.
Er det normalt?