{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

Hjælp til rengøring af marsvin {{forumTopicSubject}}

Mit ene hanmarsvin har en hvid klump siddende fast i sin pels oppe mellem forbenene. Jeg tror enten det er indtørret sæd eller urin. Jeg tør ikke klippe i det af frygt for at ramme hans hud. Findes der noget shampoo der kan opløse det lige så stille? Det generer ham ikke, men jeg vil gerne ha det fjernet af frygt for det bliver revet af ved et uheld.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til rengøring af marsvin
  • #1   29. dec 2015 Jeg mener, at have læst, at nogle har held til at opbløde indtørret sæd med madolie. Ellers ville jeg prøve at give ham et bad og vaske ham med en shampoo beregnet til dyr.

• #2   29. dec 2015 Hvis det er sæd, hjælper shampoo som regel ikke. Som der allerede er skrevet, kan madolie hjælpe til at opløse det, men i de fleste tilfælde er det saksen, der er løsningen.

• #3   29. dec 2015 ha ha sorry.... de hanner altså... saksen er nemmest og rarest for dyret, så få en til at klippe mens du holder forbenene ude til siden og hovedet oppe:)

• #4   29. dec 2015 Jeg prøver med madolie først smiley jeg har vasket ham men det hjalp slet ikke. problemet er bare at det nærmest ligger op af hans hud, så det er svært at komme til med en saks.

Ja han er en værre gris og ikke særlig renlig. Har lige skaffet ham et meget blødt tæppe som han bruger som tissestation -_-'

• #5   29. dec 2015 hvis det sidder tæt på huden og du ikke kan få saksen ind kan du forsøger og nulre det lidt ud af i pelsen i håb om pelsen slipper lidt inde ved huden så du kan få saksen ind.

• #6   29. dec 2015 Jeg vil prøve med madolie og nulre lidt så det forhåbentlig kommer løst nok til at kunne tage det med saksen. Må have kæreste til at hjælpe i morgen smiley

Kommentér på:
Hjælp til rengøring af marsvin

Annonce