{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

Marsvin hår {{forumTopicSubject}}

Mit ene marsvin bider den anden marsvins (som er langhåret) hår af. Jeg har hørt man kan få noget at komme på pelsen så det bidende marsvin syntes det smager grimt at bide i den andens hår. Har nogle af jer hørt om det og ved om det kan købes i maxi zoo??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marsvin hår
  • #2   21. dec 2015 Mon ikke nogle af de marsvins kyndige, kan komme med nogle råd.

Ellers læs denne tråd, der gives nogle gode råd:
    http://www.gnavergalleri.dk/forum/generel-diskussion/24498-spiser_hendes_pels___marsvin

• #3   21. dec 2015 Aj for hevlede da - de skal sgu ikke fjernes for sådan en petitesse!

Pelsgnaveri kan være flere ting... fra dårlig vane til kedsomhed til mangel på hø.

Så hvis mangel på hø ikke er et problem, så er der altså cirka 2 ting tilbage.
    Jo du kan godt købe noget at spraye på som smager grimt - men jeg taler af erfaring, så kan du ikke bestille andet end at gå og spraye, da effekten egentligt ikke holder superlænge.

Jeg ville nok personligt kigge på andre løsninger. Hovedideen er at få tyggegrisen til at finde på noget andet.. så her kan du evt gøre bur/løbegård mere spændende med grene at gnave i.
    En lidt mere drastisk løsning er at give den med håret en militærklipning. Så går der jo noget tid inden håret vokser ud i tygge-længde igen - og til den tid kan synderen snildt have glemt sin uvane.

• #4   21. dec 2015 Tusind tak for svar smiley og nej løsningen er ikke at skille dem ad, de kan ikke leve uden hinanden. Har netop købt nyt hus og nyt legetøj til dem idag så de får lidt nyere aktivering - god jul 👍

• #5   21. dec 2015 Hvis ikke det virker.... så er løsningen her til sommer at smide dem ud på græs mest muligt - så er de for bombede bagefter til at finde på unoder smiley

• #6   24. dec 2015 Mine dyr sidder helt stille når de kommer på græs som om de er skræmte 😬

Kommentér på:
Marsvin hår

Annonce