Kanin bandit - hjælp Kanin bandit - hjælp
Nu har jeg haft Tumle i et halvt år og de sidste tre måneder er han blevet værre og værre til at iriritere mig. Han gnaver huller i min lædersofa - både i siderne og under. Sofaen ligner snart en ost som en mus har haft gang i. Det plager mig at jeg ikke kan lade ham gå uden opsyn for så ødelægger han noget. Mine dynebetræk er også hullet fordi han graver, hiver og bider i dem. Der er gnavet i alle fire sofabordsben. Døren til stuen har også fået en tur. Og han vækker mig kl 4-5 om morgenen ved at gnave højlydt i buret. Jeg har ikke noget imod at han gnaver i det træbur han har fået - bare han ikke gøre det så tidligt om morgenen og vækker mig.
Ja alt i alt er han bare en bandit, og jeg er led og ked af at jeg skal skælde ham ud hele tiden, for hvis jeg ikke rejser mig og bliver lidt hidsig så stopper han ikke.
Hvad skal jeg gøre? Er meget tæt på at sælge ham, men jeg vil bare ham (og mig) det bedste.
apr 2010
Følger: 25 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 4 Svar: 323
Så den kan grave i jorden??
apr 2010
Følger: 43 Følgere: 111 Gnavere: 4 Svar: 539
Evt. gøre ham til udendørs kanin(Med langsomt vænning til det kolde vejr udenfor)..
For kaniner gnaver jo i næsten alt.. 8)
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Gnavere: 4 Emner: 10 Svar: 24
Jo, hele sommeren har han været ude 2-3 gange om ugen i 4-5 timer af gangen, men han graver aldrig i jorden..
Kanin bandit - hjælp