{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Bur til stuekanin {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg bestemt mig for, at min lille kaninherre skal have lov at være stuekanin, men jeg synes jo bestemt også, at han så skal have et sted som er hans eget.
Til jer med stuekaniner; hvordan har i indrettet jer efter jeres kanin/er? smiley
Har de et indendørsbur som står åbent, eller har i været kreative?

Jeg er godt klar over den generelle indretning (ift. ledninger mm.)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bur til stuekanin
  • #1   15. sep 2015 Jeg har ikke indrette så meget endnu da jeg kun har haft cuttie i en uge nu
    Men halm og hø har jeg lagt midt i buret da han kun tisser i to hjørner
    Foder står ved vand samt slik sten og så han snack pind hængene som han leger lidt med
    Også løber han løs i stuen i 2-3-4 timer om dagen med lemmen åben så han kan hoppe derind og tisse og lave prut smiley

Men sener skal han have de der store kanin tunnler lavet af hø
    smiley

Hans bur er 120x 55 og jeg ville ønske noget mere højde

• #2   15. sep 2015 Herhjemme har Bailey et alm. bur som base, hvor lågen står åben når jeg er hjemme og vågen - som regel 10-12 timer om dagen.

profilbillede
  • #3   15. sep 2015 Jeg er ikke så krea.. Snøv har hele lejligheden at løbe på - han har to små hundekurve ( i stof) bla i soveværelset og kontoret. Der ligger han sommetider, buret står på vores overdækket altan hvor han så render ud hvis han skal på toilet. Så buret for Snøvs vedkommende er kun til toilet. Han sover der hvor han nu finder det behageligt smiley

• #4   15. sep 2015 Esn: Det er farligt at havde lågen åben hvor kaninen hopper ud og ind af og du skulle hellere finde en rampe smiley

Kommentér på:
Bur til stuekanin

Annonce