844 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Asta S
Asta S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hvad er der galt med silke Hvad er der galt med silke

Hej min han kanin silke på 11 år opfører sig virkeligt underligt.
Det startede igår da jeg skulle hente ham efter han havde været ude i haven meget af dagen. Da jeg kom ud sad han halvt inde i hækken, men han kom ikke løbende over til mig som han plejer. Han var helt slap og "søvnig" da jeg tog ham op. Jeg sad med ham lidt, og han krøllede sig bare helt sammen og piv. Jeg satte ham så ud i buret hvor han bare blev liggende som han var blevet placeret. Der plejer han nemlig at løbe ud så han kan se folk, men det gjorde han så ikke. Da jeg kom ud i morges sad han stadig på samme måde og så bare trist og "ked af det" ud. Han havde hverken spist eller drukket noget. Da jeg tog ham ind lå han bare og gjorde intet satte ham så ud igen efter et stykke tid. Kom ud til ham og sad han bare og kiggede i væggen og var trist. Han er stik modsat af hvad han plejer. Vi skal ringe til dyrlægen imorgen for at hører hvad det mon kan være. Vi snakkede lidt om at det måske var på tide at han skulle forlade jorden. Eller om kaniner kan få hjerne blødning? Ved i hvad det kunne være?
Hilsen Asta

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er der galt med silke
  • #1   13. sep 2015 Dyrlæge nu. Det er ikke et godt tegn når dyr ikke drikker eller spiser.

• #2   13. sep 2015 Det kan også være alderdom smiley

• Asta S
    Asta S Tilmeldt:
    sep 2015

#3   13. sep 2015 Det nemlig også det vi tror, men for at være på den sikre side tager vi til dyrlægen. Der har aldrig været noget galt med ham så det er bare så ubehageligt at se...

• #4   13. sep 2015 Uha det kan jeg godt forstå. Held og lykke smiley

• #5   13. sep 2015 Det lyder desværre ikke til i får brug for tiden imorgen - for hans egen skyld håber jeg det går hurtigt og han ikke skal vente til imorgen!! Det er alt for længe med de symptomer du beskriver smiley det lyder som alderdom at hans krop er ved at lukke ned men er ikke dyrlæge men sådan har mine kaniner opført sig når det har været tid

• #6   13. sep 2015 Må give de andre ret. Det lyder desværre som om at han er ved at give op eller har det rigtig skidt. Ville nok se om jeg ikke kunne få ham afsted til en vagtdyrlæge nu her, for at han ikke skal have ondt.
    Min kanin Stampe døde og han opførte sig sådan, selv efter han var kommet i behandling for lungebetændelse. Jeg mistede min kanin Chico for 14 dage siden hvor han også starte med at opfører sig sådan. Tog ham til dyrlægen og fik Baytril med hjem. Han fik det værre, men vagtdyrlægen mente bare jeg skulle se tiden an. Han døde 3 timer senere smiley

• #7   13. sep 2015 Det samme med vores kanin selvom han blev bedre og spiste og drak igen, men om aften hvor vi havde aftalt tid til dyrlægen døde han. Så det kan ikke gå hurtigt nok.

• Asta S
    Asta S Tilmeldt:
    sep 2015

#8   14. sep 2015 Hej alle silke var til dyrelægen og blev aflivet. Han reagerede slet ikke på sprøjterne. Nu har han det meget bedre

• #9   14. sep 2015 Rip

• Annazoe
    Annazoe Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Svar: 4
    #10   15. sep 2015 Har oplevet det samme med min hun kanin hun var 1 år og døende i søndags af forstoppelse i maven hun sad bare gad ikke gå eller spise eller drikke hun sad bare stille hun ville heller ikke gå på toilettet hun sad bare stille hele tiden måske kan det være det

• Amalie R
    Amalie R Tilmeldt:
    jun 2015

Følger: 1 Svar: 2
    #11   16. sep 2015 Hvil i fred Silke smiley

Kommentér på:
Hvad er der galt med silke

Annonce