Hvad er der galt med silke Hvad er der galt med silke
Hej min han kanin silke på 11 år opfører sig virkeligt underligt.
Det startede igår da jeg skulle hente ham efter han havde været ude i haven meget af dagen. Da jeg kom ud sad han halvt inde i hækken, men han kom ikke løbende over til mig som han plejer. Han var helt slap og "søvnig" da jeg tog ham op. Jeg sad med ham lidt, og han krøllede sig bare helt sammen og piv. Jeg satte ham så ud i buret hvor han bare blev liggende som han var blevet placeret. Der plejer han nemlig at løbe ud så han kan se folk, men det gjorde han så ikke. Da jeg kom ud i morges sad han stadig på samme måde og så bare trist og "ked af det" ud. Han havde hverken spist eller drukket noget. Da jeg tog ham ind lå han bare og gjorde intet satte ham så ud igen efter et stykke tid. Kom ud til ham og sad han bare og kiggede i væggen og var trist. Han er stik modsat af hvad han plejer. Vi skal ringe til dyrlægen imorgen for at hører hvad det mon kan være. Vi snakkede lidt om at det måske var på tide at han skulle forlade jorden. Eller om kaniner kan få hjerne blødning? Ved i hvad det kunne være?
Hilsen Asta
sep 2013
Følger: 37 Følgere: 189 Gnavere: 6 Svar: 691
mar 2015
Følger: 3 Følgere: 31 Gnavere: 1 Emner: 6 Svar: 128
sep 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
mar 2015
apr 2010
Følger: 27 Følgere: 29 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 476
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 11 Gnavere: 6 Emner: 45 Svar: 657
Min kanin Stampe døde og han opførte sig sådan, selv efter han var kommet i behandling for lungebetændelse. Jeg mistede min kanin Chico for 14 dage siden hvor han også starte med at opfører sig sådan. Tog ham til dyrlægen og fik Baytril med hjem. Han fik det værre, men vagtdyrlægen mente bare jeg skulle se tiden an. Han døde 3 timer senere
sep 2013
Følger: 37 Følgere: 189 Gnavere: 6 Svar: 691
sep 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
mar 2015
mar 2014
Følger: 1 Svar: 4
jun 2015
Følger: 1 Svar: 2
Hvad er der galt med silke