3.145 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Maja P
Maja P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Marsvin piver når det tisser Marsvin piver når det tisser

Hej!

Mit marsvin piver/hyler når det tisser.

Den virker ellers glad og spiser/drikker fint, det er ku n når den skal tisse (er ikke sikker på den hyler hver gang den skal)

Nogen der har ideer til hvad det kan være? Har self. været til dyrlæge men de kunne ikke se noget. Tager derned på tirs igen, så ville lige have nogen bud på hvad det kunne være så jeg kan sige det til hende

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marsvin piver når det tisser
  • #1   15. apr 2010 Det nok lige som hos børn hvis de har blærbetændelse

• #2   15. apr 2010 Kan være blærebetændelse, eller vist nok noget med nyresten?

Prøv at kig inde på Svinene, chelsea.forumup.dk - der er en som har haft et marsvin med samme problem, og fundet en løsning.
    - Der står en hel masse god info, og historien om symptomerne ved hendes marsvin osv. - kan desværre ikke huske det hele selv nemlig.

• #3   15. apr 2010 kan være nyresten, blæresten, blærebetændelse..
    der er flere muligheder..

• #4   15. apr 2010 Vi har også haft en mut som pev når han tissede, og vi fik af vide at han havde blære eller urinvejs sten.

• Maja P
    Maja P Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   15. apr 2010 Okay tusind tak for svarene smiley Vil høre hende ad på tirsdag

• #6   15. apr 2010 Man kan få noget specielt foder, der skulle gøre nyrestene bedre eller sådan noget, - men nyreproblemer er vist et hyppigt problem hos marsvin.

• #7   20. jun 2010 Rollos marsvin:
    Jeg har samme problem med min ene gris.. Men hun er blevet tjekket for alt og fejler ikke noget udover det kan være der er noget i blæren eller nyren så jeg kunne godt tænke mig at høre hvad det er for noget foder man kan bruge til nyresten.. smiley

Kommentér på:
Marsvin piver når det tisser

Annonce